קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

צער אימון הורים

הפוסט נכתב בתאריך 18 בדצמבר 2012, בשעה 8:00, על ידי עדי פרבר

השבועיים האחרונים לא היו פשוטים. במקביל לפגישות האימון האישי שאני מקיים, הטור האישי שלי בפורטל תל אביב והעבודה על התכנים והניו-מדיה – קרה מה שנקרא בעגה המקצועית, החיים 😉 הבשורה הראשונה שהגיעה היא שאנחנו נאלצים לעזוב את דירת הגג (והקליניקה לקואצ'ינג) המהממת שלנו. אחרי שלוש שנים נראה שבעל הבית השתגע ומיום ליום הוא יותר מזכיר את אפי מארץ נהדרת. אבל אנחנו לא ניכנע ולא נעבור לגבעתיים ולכן מיד התחלנו בחיפושים.

 

הדבר המשמעותי יותר שהתרחש הוא הניתוח שאמא שלי עברה בברך. על אף שהוא היה מתוכנן חצי שנה מראש, משהו השתבש בשרשרת התקשורת ומצאתי את עצמי לא מוכן לקראת ההולך לבוא. הימים הראשונים היו לא פשוטים נפשית – הרבה דאגה ותובנות בנושא של "צער גידול הורים". לצערי היו גם כמה דרמות רפאויות סטייל האנטומיה של גריי שלא הוסיפו שקט. כן, זה לא היה שבוע "מקדרימי" במיוחד.

 

תודה לאל המצב של אימא התחיל להשתפר והגיע שלב ההחלמה. מצאתי את עצמי מדי יום מעביר שעות בבית החולים ורואה כיצד הימים שלי מתקצרים עד לכמעט בלתי אפשריים. אימונים אישיים בבוקר ומהצהריים חצי יום של אימונים מסוג אחר. לאמן את אימא להתגבר על הכאב ולמלא את דרישות הפיזיותרפיסט להחלמה מהירה. כמובן שהכלים של האימון האישי נרתמו לעזרי ונרשמה עלייה בתרגול של אימא עם כל ביקור שלי. עם כל צעד נוסף שהיא עשתה הדהדו בי העקרונות של הקואצ'ינג כמו נחישות, עקביות, תרגול, התמדה וכמובן תוצאות. אימא היתה מתאמנת למופת ואף הפתיעה אותי שבאחד הימים בהגיעי לביקור, היא החליפה את ההליכון למקל.

על הורים, אימונים ומה שביניהם

אני ואימא שלי

אחרי כמה ימים מתישים שהסתימו עם אוכל מנחם בשעות מאוחרות. הבנתי שאני צריך לקחת אחריות על הסיטואציה ולהתאים את ההתנהלות שלי לשגרה הזמנית החדשה. השיבוש של שגרת העבודה יכול להיות מאוד מאיים בהתחלה, בטח כעצמאי. איך אצליח להגיע לאותה תפוקה עם חצי מכמות השעות? אז מסתבר שגם בנושא הזה הגודל לא קובע. שוב הוכיחה את עצמה החשיבה מחוץ לקופסה ומציאת שיטטיות לניהול זמן נכון ופרודקטיבי.

 

חנוכה היה בפתח ומצאתי פתרון שחשבתי שייקל עליי בשמונה הימים הבאים. רעיון חדש שנולד מתוך צורך. כתבתי מבעוד מועד שמונה פוסטים לכל אחד מימי החג, שמוקדשים לצעדים חשובים באימון האישי. תיזמנתי את הפרסום שלהם ברשתות החברתיות השונות וקח פיניתי לי מהלו"ז שלל פעולות. נותרתי פנוי לפגישות הקואצ'ינג עם המתאמנים שלי ובשאר שעות היום לאימונים עם אימא. אני חייב לשתף אתכם שהתוצאות שלי בשבוע הזה היו גבוהות מתמיד. הכניסה לאתר החדש שלי גדלה, כמות הלייקים שקיבלתי בפוסטים שברו שיאים בבלוג והקוראים הפגינו יותר מעורבות מתמיד. קיבלתי חמישה טלפונים מתוכם שני אנשים אמיצים שמתחילים כבר בשבוע הבא תהליך אימון אישי איתי.

 

איך זה קרה שבסופו של דבר חויתי הצלחה? המציאות החדשה שנכפתה עליי הכריחה אותי להסתגל אליה. נאלצתי לעשות דברים שאינני עושה בדרך כלל רק כדי להקל על עצמי ולנצל נכון את הזמן. הוכחתי לעצמי את אחת התובנות היפות באימון האישי והיא שפעולות אחרות מביאות איתם כמובן גם תוצאות שונות. מה איתכם? נסו גם אתם לפתור סיטואציות שנראות "בלתי אפשריות" בעזרת רעיונות אחרים. אתם מוזמנים גם לכתוב לי לאחר מכן ולספר על התוצאות האחרות שקיבלתם.  

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

3 תגובות ב- “צער אימון הורים

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט