קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

אימון בלה לה לנד

הפוסט נכתב בתאריך 12 בנובמבר 2012, בשעה 15:31, על ידי עדי פרבר

אתמול עלתה לאוויר העונה השנייה של סדרת הקאלט "לה לה לנד". מעבר לזה שמדובר בתוכנית בידור מבריקה, אפשר להסתכל עליה גם מזוית של אימון אישי. עם כל הכבוד לקופרמן, ויש הרבה ריספקט, הפורמט לא כל כך שונה מתהליך האימון האישי. לא מעט אמנים מגיעים אליי לתהליך של קידום והעצמה כדי להגיע ליעדים שהם הציבו לעצמם. בדומה, הכוכבים המשתתפים בתוכנית מגיעים עם מטרה ברורה והיא לכבוש את הוליווד. אצלי, במקום לכבוש את הוליווד המתאמנים כובשים את החיים שלהם.

שימו לב למוטיבים המקבילים. המשתתפים ב"לה לה לנד" נכנסים לתהליך שתחום במסגרת זמן ידועה מראש בליווי של מנטור. גם האמנים ושאר המתאמנים שמגיעים אליי נכנסים לתהליך של 12 שבועות בהם אני מאמן אותם על תקן פסטר. גם בלה לה לנד וגם בחדר האימון נחשפים לרעיונות חדשים, מציבים מטרות, עובדים על החוזקות והחולשות וכולם עושים את מיטב יכולתם להביא תוצאות טובות יותר בחייהם האישיים והמקצועים. לא תאמינו אבל אפילו יש "סשנס" ו"אבליואיישנס" 😉

המכנה המשותף הגדול ביותר הוא היציאה מאזור הנוחות. האימון הינו תהליך מעמת שמציב לנו אתגרים להמודדות. אמנם לא כל האמנים המשתתפים בעונה החדשה הם בעלי רקורד בוסקילה. אבל כולם מצויידים בכשרון, אגו וכפתור חיוג מהיר לסוכן בארץ. יחד הם נאלצים לגור ולהתחרות אחד בשני ועוד בשפה זרה. לא מספיק? אז כמובן שההפקה גם מתעללת בהם על הדרך ומכניסה להם לחבורה ערבי (אלוהים ישמור) ומאלצת אותם לישון בחווה נטושה וקפואה עם פטיש לצלבים (האב, הבן ורוח הפסטר).

כוכבי לה לה לנד 2

כוכבי לה לה לנד בפתחו של תהליך – קרדיט: יחסי ציבור YES

מצלמות או לא מצלמות, זאת הזדמנות נפלאה לעבור תהליך לאלו שמשכילים להפיק את המיטב מהחוויה. קחו את הזוכה של העונה הראשונה, אלון דה לוקו. אולי ה"משוגע" היחיד שלקח ברצינות את החוויה בתוכנית וכעת הוא על קו ישראל-אל.איי. עושה רושם שגם ג'ולייטה נתרמה רבות מהחוויה ובעקבותה עשתה שינויים רבים ויצאה לדרך מוזיקלית חדשה. האם יש שינוי ביחסים של בנות משפחת בן?

אז הנה תרגיל באימון, בואו נמצא דבר חיובי להגיד על כל אחד מהמתמודדים. נסו זאת בבית. זולטא ומאיה בוסקילה אמנם שונים אחד מהשני אבל שניהם אותנטיים מאוד, תאהבו או לא, זה מי שהם. ליאת בנאי מציגה איכויות אימהיות. שרית אביטן ביוטיפול. שיר לוי רגיש ושפוי וזה בהחלט מצרך נדיר בלה לה לנד. כמו המתאמנים, חלקם יתעוררו מהלה לה לנד שהם חיים בו והחלק השני ילמד פשוט לקבל את עצמו כמו שהוא.

עם זאת, אפילו אני כמאמן אישי מתקשה להבין את מושיק עפיה והרמתי גבה. כיצד הוא וויתר על הזדמנות בה חשק במקום להתמודד עם הפחד מטיסות שמלווה אותו לאורך כל השנים? הדמות שלו מסמלת באנלוגיה שלי את כל מי שימנע מלהיכנס לתהליך אימון מחייב ויבחר בחלופה של להתנהל מתוך הפחדים או ההרגלים המעכבים. במקום שעפיה יעוף על עצמו הוא ממאן לצאת מאזור הנוחות שלו. לא חבל? הרי השמיים הם הגבול אם רק נעז.

אפרופו שמיים, במהלך תהליך האימון שאני חוויתי במסגרת הלימודים התמודדתי עם פחד גבהים ובחרתי לעשות צניחה חופשית. עשיתי את זה בשביל האתגר שלי מבלי שאף אחד ינפנף לי עם חוזה הקלטות בגפן רקורד. חשוב היה שאציין זאת כדיי שאצא פייר. רון פייר?

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט