קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

לכל איש יש חור, מה שלך?

הפוסט נכתב בתאריך 8 בפברואר 2015, בשעה 10:01, על ידי עדי פרבר

האיש עם החור בספרו של אסף זינר, לא שונה מכל אחד מאתנו. לכולנו יש "חורים", לרוב אנחנו פשוט לא רואים את החורים של אנשים אחרים. זה שהם לא נראים לעין לא אומר שהם לא קיימים. כמאמן אישי אני נחשף לאותו חור בכל פעם מחדש, בליווי ואימון אנשים שעל פניו נראה שיש להם הכל. רק במקרים נדירים מגיע אלי יותר חור מאיש.

 

לכל אחד יש חור משלו, שאיתו הוא ניאלץ להתמודד במהלך חייו. אותה נקודה שנראית לנו תחילה כחלשה וכואבת, ועם זאת היא גם מקור הצמיחה שלנו. יש חורים בגדלים שונים ותפקידים שונים. לאחד יש בעיות עם כעס, ולאחר יש בעיות עם שליטה. אחד מופנם ובעל ביטחון עצמי נמוך, ולאחר יש אגו נפוח מדי. הרבה פעמים החור שלנו זה מה עוצר אותנו מלבטא את עצמנו כמו שאנחנו. אותו "דיפרנט" שגורם לנו להרגיש אחר. למי מאתנו אין התמודדות כזאת או אחרת?

 

הספר כתוב בחמישה פרקים קצרצרים שמשולים לחמישה שלבים שיכול כל אחד מאתנו לעבור בתהליך התפתחות אישי. הפרק הראשון מתייחס לשלב המודעות לאותו חור, שמשפיע באופן ישיר על התוצאות שלנו בחיים. לכן אנחנו צריכים להכיר היטב את החורים שלנו בדרך ללהיות בני חורין. בשלב השני מגיעה ההבנה שאותו חור מבקש מאתנו תשומת לב יתרה ואנחנו הופכים לעבד שלו. בספר האיש הבין שהוא שכח מה זה להרגיש גאה. במציאות זה מתבטא גם בביטחון עצמי נמוך, מוטיבציה ירודה, קושי בקבלה עצמית, דחיינות ואי עשייה, ועוד שלל רגשות והתנהגויות לא אפקטיביות.

האיש עם החור אסף זינר

5 שלבים בהתפתחות אישית להפוך את החור למנוע צמיחה

ככל שאותם חורים מנהלים אותנו ואנחנו לא מצליחים לחיות איתם בשלום, אנחנו לא מצליחים להיות מאושרים ולהגיע לתוצאות הרצויות לנו. החוויה הזאת היא מה שמביאה בפרק השלישי את האיש עם החור לרופא החורים. זהו שלב הבשלות לתהליך, כמו קבלת ההחלטה ללכת למאמן אישי מומלץ. בפרק הרביעי האיש עושה תהליך שינוי. הוא כבר קיבל ממאמן אישי מקצועי את עקרונות הקאוצ'ינג להצלחה, ואת שלל הכלים האימוניים באמצעותם ניתן להגיע להישגים, לשנות הרגלים, ולהתקדם בחיים. בפרק החמישי והאחרון אותו איש עם חור מעביר הלאה את הידע שקיבל וממשיך להתפתח כאדם. הוא גם זה שמפיץ לאחרים את הבשורה על אימון אישי מומלץ.

 

לחורים שלי שהביאו אותי עד הנה" מקדיש אסף זינר את ספרו "האיש עם החור", סיפור משל על חור ועל היכולת לבחור בכל גיל ובכל מצב. אני לא מכיר את זינר, ועם זאת ניכר שהוא עצמו עשה בחירה אישית שהשפיעה עליו. ייתכן וזה קשור לדרך שעשה מסגן אלוף במיל' ועד לעיסוק בחינוך, הוליסטיקה, והנחיית סדנאות בתחום ההתפתחות האישית. הקריאה בספר משקפת לנו על מה אנחנו צריכים להתגבר, ועם מה על כל אחד מאתנו ללמוד לחיות בהשלמה וענווה. היא גם מזכירה לנו שסוד החירות מצוי למעשה בתוכנו. אם נפסיק להאשים אחרים ונסיבות שאין לנו שליטה עליהן, אז נסבול פחות ונתפנה להגשים את עצמנו!

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט