קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

אימון מנטלי ונלפ או כוחות על טבעיים?

הפוסט נכתב בתאריך 22 ביוני 2015, בשעה 21:45, על ידי עדי פרבר

רן גפנר הוא הישראלי הראשון שישתתף באליפות העולם במנטליזם וקוסמות של 'הפדרציה העולמית לקוסמות'. מרבית האמנים מסוגו, כמו אורי גלר, טוענים שיש להם כוחות על טבעיים. גפנר דווקא מסביר שמה שמייצר את האשלייה הם יכולות טבעיות ושימוש בטכניקות כמו נלפ. מאחר וגם אני עושה שימוש בטכניקת נלפ בתהליכי אימון אישי ועסקי, הלכתי לצפות בהופעה שלו בהתלהבות לפענח את כל הסודות שלו.

 

הסתקרנתי לראות איך גפנר עושה בידור, עם מה שאני עושה בליווי ואימון אנשים ויצירת שינוי בחייהם. לשנינו יש רקע אמנותי מקדים, אני למדתי בבית צבי וגפנר בוגר בית הספר למוזיקה 'רימון'. בסוף במקום לזכות בדוז פואה, הוא הפך לאלוף אירופה במנטליזם. בכרטיס הכניסה לגמר קיבל בזכות נאמבר שמשלב בין מוסיקה למנטליזם, שהציג לראשונה בתוכנית הטלוויזיה "מי יפיל את המאסטר".

 

לעולם המנטליזם נחשף גפנר בעקבות היתקלות במחבלים במהלך שירותו הצבאי. אחרי שקיבל תשבוחת על תפקודו באירוע הבטחוני, התחיל לחקור איך פעל ומה גרם לו לפעול כמו שפעל. כשהגיע למסקנה שמה שהוביל אותו זה דפוס חשיבה שלא היה מודע אליו, החליט להקדיש את חייו כדי להבין איך אנשים חושבים. הוא פיתח את היכולות שלו באמצעות אימון מנטלי, למד מה מניע אנשים לפעול כמו שהם פועלים. ואיך אפשר להשפיע עליהם לפעול בצורה הרצויה. באוזניים המקצועיות שלי זה נשמע כמו תהליך יצירת שינוי, רק שאני לא מקבל מחיאות כפיים.

 

רן גפנר אמן במה בתחום המנטליזם

רן גפנר – אימון מנטלי ונלפ או כוחות על טבעיים?

 

מאז הוא למד פסיכולוגיה, השפעה, שיטות זכרון, הסחות דעת, אשליה, וטכניקות שונות כמו נלפ. במחקרו על החשיבה האנושית גילה שהמוח שלנו הרבה יותר גמיש ממה שאנחנו חושבים. את התהליך שלו הוא מדמה למכון כושר למוח, בדיוק כמו שאני מסביר למתאמנים שלי בתהליכי אימון אישי ועסקי. והנסיון מראה שכשמתאמנים בנחישות אז גם מגיעות תוצאות מדהימות! כך קורה למתאמנים שלי וכך קרה לגפנר.

 

בשילוב הניסיון הבימתי הוא יוצר SHOW שלא יפסיק להדהים אתכם. מנטליזם זה אמנות חושים, כלומר היכולת ליצור אשליה של קריאת מחשבות בטכניקות שונות. גפנר משתף את הקהל שאחד הכלים שעומדים לעזרתו הם תנועות העיניים. כלי שלקוח משיטת נלפ בשם רמזי עיניים שמבוסס על המשמעות של כל מבע עינייים. למשל, אדם המביט ימינה למעלה מדמיין. בעוד אדם המביט שמאלה למעלה, נזכר בחוויה אמיתית מהעבר.

 

רן גפנר אלוף אירופה במנטליזם

רן גפנר בקרוב הישראלי הראשון באליפות העולם במנטליזם * צילום: מאיה באומל בירגר

 

הוא גם "מנצל לטובה" את ההבנה שאנחנו בני האדם לא שמים לב לפרטים הרוטיניים בחיינו, אלא פועלים על טייס אוטומטי. וכמה הוא צודק. מהר מאוד גם אני עברתי לטייס אוטומטי ושקעתי בעולם הפנטזיה שיצר. רק כשנזכרתי שאני פה לא בשביל הבידור אלא במשימה מקצועית, התאפסתי ומיד ושידרתי לו מסרים בגלי אלפא כדי שיעלה אותי לבמה. רציתי להיווכח על בשרי שהמיומנות של גפנר בכלים שלי ליצירת שינוי בחיי אנשים באמת כל כך מפותחת. את התשדורת שלי הוא לא קיבל לאכזבתי הרבה. נשארתי נשארתי קרוע בין הידע והנסיון שכל אחד יכול לעשות דברים יוצאי דופן בעזרת המיינד, לבין הגן הפולני שלי שחייב לשאול "הוא באמת עשה את כל זה?".

 

לדברי גפנר החוצפה של הקהל הישראלי שמטבעו ספקן, מכריח את האמנים לחשוב יותר. לא פלא שישראל נחשבת למעצמה בתחום המנטליזם, עם משאבים כמו יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. הההופעה הסתיימה בציטוט של רבי נחמן מברסלב שאמר "אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך, ודא כי מחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות". אז השארתי את הרצון לקרוא מחשבות לאמני הבמה. את המחשבות שלי החזרתי לחדר האימון בו אני מייצר שינוי בעזרת תהליכי אימון אישי או עסקי. מקסימום אני אכופף כפית.

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט