קטגוריות
הבלוג של עדי, הופעות טלוויזיוניות
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

איך לשבור את תקרת הזכוכית? ראיון בתכנית מילון היופי

הפוסט נכתב בתאריך 1 בפברואר 2021, בשעה 21:27, על ידי עדי פרבר

הוזמנתי לתכנית "מילון היופי" בערוץ 13 לשיחה מרתקת עם סנדרה רינגלר, גליה תורן-חן וד"ר מוניקה אלמן – שלוש נשים שכבר שברו את תקרת הזכוכית! היה הרבה יותר מיופי

לכבוד יום האישה הזמינו אותי להתארח בתכנית הטלוויזיה היפה ביותר 'מילון היופי' אצל סנדרה רינגלר, גליה תורן-חן וד"ר מוניקה אלמן. בהפקת התכנית חשבו שדווקא יהיה מעניין להביא גבר מאמן אישי לנשים לדבר על איך לשבור את תקרת הזכוכית לנשים ולתמוך במאבק לשוויון. אחרי שהסברתי על המושג תקרת זכוכית התבקשתי להעניק טיפים של אימון אישי להעצמת נשים לנשים כדי להפוך לאישה חזקה ומצליחה בכמה צעדים.

במהלך שנות ניסיוני בתור מאמן אישי ועסקי ליוויתי מאות נשים לשינוי, הצלחה והגשמה. בין אם הן בעלות עסק, מנהלות בחברה או עוסקות בתחום כזה או אחר. כולן נשים חזקות, אמיצות, מוכשרות, חכמות, מצליחות –דיפרנט! ובעוד בעיניים שלי כולם שווים מהר מאוד גיליתי שעדיין קיימת אפליית נשים בשוק העבודה ומחוץ לו. עם זאת מנהלת בכירה שמשתפת אותי בתחושה הלא נעימה להיות אישה יחידה בישיבת הנהלה. יועצת זוגית ומינית שמספרת על אינסוף הטרדות שמקבלת. או נשות מקצוע שונות כמו מסז'יסטיות ואפילו מאמנות אישיות שלא מרגישות בנח להיות אחד על אחד עם גבר באותו החדר. ועוד לא אמרתי מילה עם ההתמודדות עם היריון, לידה ואימהות במקביל לפיתוח הקריירה וההגשמה האישית.

צפו בראיון שלי בנושא לשבור את תקרת הזכוכית במילון היופי

עדי פרבר בראיון בתכנית מילון היופי – איך לנפץ תקרת זכוכית

תקרת זכוכית מטבעה היא משהו שאנחנו לא רואה ושחוסם אותנו מלהגיע לאן שאני רוצה. ומה מאפיין זכוכית.? ראשית שהיא שקופה, כלומר אפשר לראות דרכה. והמאפיין השני הוא שזכוכית אפשר לנפץ. לכן הטיפ המרכזי שהענקתי לצופות ולצופים זה להתעלם מאותה תקרת זכוכית. אחריות אישית היא דרך החיים של הקואצ'ינג ולכן במקום להתייחס למחסום הזה, נעשה את כל שביכולתנו כדי להתקדם ועל הדרך נצליח לשנות פרדיגמה.

לסיום, חשוב להדגיש שלא רק נשים חוות את התופעה של תקרת זכוכית. גם להט"בים לצורך העניין ולכן גם ההזדהות שלי עם הנושא. למען האמת כל אדם באשר הוא, כן גם גברים סטרייטים נאלצים לשבור תקרות זכוכית בדרך להצלחה. לאורך חיינו כל אחד ואחת מאתנו נאלצים להתמודד עם כל מה שאומרים לנו – איך להיות? מה לעשות? מה להגיד או לא להגיד? אי אפשר להתחמק מזה גם אם הגעת ממשפחה שיוויוניסטית כי זה טמוע בחברה שלנו. הפידבקים החיצוניים שאנחנו מקבלים הופכים להיות הרגלים מחשבתיים שמייצרים דפוסי חשיבה אוטומטיים – שהם למעשה תקרת הזכוכית הפנימית שלנו.

להזמנת הרצאה עם עדי בנושא: "לפרוץ את תקרת הזכוכית" ליום האישה ולמועדים נוספים, צרו קשר

רוצה לחשוף את דפוסי החשיבה שלך באופן אובייקטיבי ומדויק?

לגלות את דפוסי החשיבה שמייצרים את תקרת הזכוכית שלך

לזהות במדויק ובאובייקטיביות את הגורמים הפנימיים שחוסמים אותך מלהתקדם

לשבור את תקרת הזכוכית ולשנות התנהגויות מהמקור כדי לעשות שינוי יציב ולהגשים את עצמך עד הסוף!

לפרטים על תהליך אימון אישי ו/או עסקי הירשמו בטופס

 

 

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט