קטגוריות
תקשורת והמלצות
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

עסקים עושים עסקים עם מאמן עסקי סגול

הפוסט נכתב בתאריך 15 בפברואר 2016, בשעה 15:14, על ידי עדי פרבר

כבר שלוש שנים שאני כותב את הטור האישי שלי "טור אישי של מאמן אישי" בפורטל תל אביב, אבל הפעם לשם שינוי דווקא כתבו עליי. מערכת פורטל תל אביב סיקרה את הפעילות של קבוצה עסקית שאני מנהל בשם "סגולה לעסקים" במסגרת ארגון העסקים הקטנים והעצמאיים בישראל. את הארגון הקים משה חרלופסקי ובמסגרתו פועלות מעל 50 קבוצות ברחבי כל הארץ. ונחשו מי מנהל ועומד בראש הקבוצה הכי מיוחדת?

 

"בשקט בשקט נפתחה קבוצת נטוורקינג בתל אביב שסוגרת כבר שנה לפעילות ענפה" נכתב על קבוצת הנטוורקינג 'סגולה לעסקים'. בכתבה סיפרתי על כל מה ש'דיפרנט' בקבוצה העסקית שלנו, ועל הערך הרב שמקבלים בעלי עסקים קטנים שחברים או מתארחים בה. הסברתי גם מעט כיצד עובד נטוורקינג עסקי כדי למנף את העסק, וכמובן הצגתי את חברי הקבוצה הסגולים שלי.

 

מעוניינים לקבל חודש ראשון חינם בארגון? לבוא ולהתארח בקבוצה?

היכנסו ללינק והירשמו ללא תשלום: https://bit.ly/BizmakeBiz

 

מוזמנים לקרוא את הכתבה כפי שהתפרסמה בפורטל תל אביב בתאריך 19.1.16

סגולה-לעסקים-קבוצת-נטוורקינג-בתל-אביב-בניהול-מאמן-עסקי-מומלץ-עדי-פרבר

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “עסקים עושים עסקים עם מאמן עסקי סגול

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט