קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

מכתב המלצה מאמנית על תהליך בניית חזון באימון אישי ועסקי

הפוסט נכתב בתאריך 2 באפריל 2018, בשעה 17:04, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה מאמנית שעברה אצלי תהליך של בניית חזון באימון אישי ועסקי. היא הגיעה אלי בתקופה של לחץ וחרדה ובתחושה שהיא לא מצליחה להתקדם בחיים ורחוקה מהגשמת המטרות העסקיות והאישיות שלה. סדנאות האמנות שלה היו ריקות, היא לא הקדישה זמן ליצירה ואף עלו בה חרדות מפשיטת רגל. אני זיהיתי שהמתאמנת לא נהנית מהעשיה שלה ושאין הלימה בין ההתנהלות היומיומית שלה לחזון שלה. במפגש הראשון היא העידה שהיתה רוצה להגשים קבוצות מלאות, לעבור לדירה יפה וחדשה, להרשות לעצמה נסיעות לחו"ל ולמכור את האמנות שלה באינטרנט. נחשו מה? הכל התגשם.

 

את תהליך האימון התחלנו ביצירת מיקוד ובהירות ותוך כדי זיהוי חסמים אישיים ואמונות מגבילות של המתאמנת. הצלחנו לשחרר באמצעות שיטת nlp את אחת האמונות המגבילות הדומיננטיות שלה, "אין לי כסף". אמונה משניהלה אותה, הכניסה פחדים וחסמה אותה מלהתחבר לחזון האמיתי שלה. בהמשך עבדנו על בניית חזון אישי ועסקי, הגדרת מטרות ויעדים, ועשינו עבודה מנטלית ופיזית אינטנסיבית הגשמה והעצמה אישית ועסקית.

 

במהלך התהליך היא הפכה לאדם שמח יותר, פרחה מהעשיה והיצירה שלה, והצליחה להגדיל משמעותית את הביטחון עצמי שלה. כאמור היא הצליחה להגשים את המטרות שלה דבר שריגש אותה עד מאוד וגרם לה להאמין בעצמה וביכולות שלה.
 
בפן העסקי היא העידה ש"ההרשמה לסדנאות האמנות לא ייאומנת", בנתה מוצרים חדשים, העלתה מחירים וקיבלה פידבקים מרגשים מלקוחות. בפן האישי היא הקדישה זמן ליצירה האישית שלה, התחילה למכור אומנות באינטרנט, לראשונה מזה זמן רב טסה לחו"ל ואפילו עברה לדירה חדשה בדיוק כמו שדמיינה.

 

לחצו על התמונה כדי להגדיל מכתב המלצה מאמנית על תהליך של בניית חזון באימון אישי ועסקי

 

 

ציטוט של המתאמנת ממכתב המלצה על תהליך של בניית חזון באימון אישי ועסקי ב- DIB Coaching:

 

"כמה שזה ישמע הזוי, במהלך שנת העבודה שלנו, 

צומצם הפער בין ה"רצוי למצוי" בחיי באופן משמעותי וחלק גדול מהמאווים שלי קיבל ביטוי חזק. 

ברמה אחרת, פחדים נעלמו והכנסתי לחיי אומץ ומיקוד שמנחים אותי קדימה הן בחיי,

והן בעסק שלי שגדל ומשגשג בשנה האחרונה". 

 

לקריאת עוד המלצות על קואצ'רים לתהליכי אימון אישי ועסקי ב-DIB Coachingלחץ כאן

 

> המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן

> המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן

> המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

 

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות