למי מתאים תהליך אימון אישי?

האימון (קואוצ'ינג), אישי או עסקי מתאים לכל אחד שרוצה לאמץ דרך חיים אפשרית שמביאה לתוצאות טובות יותר בחיים בכל תחום. כל מי שפתוח לקבל כלים חדשים ומוכן לעשות בהם שימוש בהתמודדויות עם אתגרים ויחסים. בניגוד למה שאנשים נוטים לחשוב זהו תהליך שאינו מיועד רק לאנשים שנמצאים במשבר או בחוסר סיפוק, אלא לכל אדם שרוצה לעשות צעד נוסף קדימה, גם אם מחיים טובים מאוד למצויינים.

 

התנאים הבסיסיים היחידים הנדרשים ממי שרוצה לעבור תהליך אימון (קואצ'ינג) הם מחוייבות מלאה לתהליך. הדבר מתבטא בפתיחות מחשבתית וברצון ללמוד, להתפתח ולהצליח. תנאי הכרחי הינו הגעה רציפה למפגשים החד שבועיים, בזמן וללא היעדרויות. תהליך האימון יקדם ויתרום לכל אחד שממלא את חלקו בתהליך. האימון אינו בא כתחליך לטיפולים פסיכיאטריים ו/או נטילת תרופות, אך במקרים רבים גיליתי שהוא עשוי לתמוך  ולתרום.

 למי מתאים תהליך קואצ'ינג

 

 

תהליך אימון אישי (קואצ'ינג) מתאים לאנשים שרוצים לקחת צעד קדימה באחד מהיבטי החיים: התפתחות אישית, התפתחות מקצועית, מציאת זוגיות, התמודדות עם אתגרים בזוגיות, קבלה עצמית, התנהלות כלכלית, הצבת יעדים ודרכי פעולה להגשמתם, תהליך של מיקוד, הגשמה עצמית, יציאה מאזור הנוחות, יצירת שינוי בהרגלים ובתפיסות מחשבתיות שלנו כלפי עצמנו או כלפי הסביבה.

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.
הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

> המשך לקרוא על "אילו יעדים אפשריים למימוש באמצעות אימון אישי?"

> לחץ לשאלות ותשובות נוספות על אימון אישי

 

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות