קטגוריות
מאמרים
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

לשנות את עצמי או לקבל את עצמי כמו שאני? מאמר קואצ'ינג

הפוסט נכתב בתאריך 2 בנובמבר 2020, בשעה 17:18, על ידי עדי פרבר

מאמר בנושא שינוי וקבלה עצמית שכתבתי והתפרסם באתר מאמרים. הגיע הזמן לעשות סדר בפרדוקס – האם בתהליך אימון אישי יהיה אפקטיבי לשנות את עצמי או לקבל את עצמי כמו שאני?

במשך שנים ניסיתי לשנות את עצמי אבל זה לא באמת הצליח והשאיר אותי מתוסכל. השתתפתי בסדנאות העצמה אישית שונות ומגוונות. קראתי ספרי עזרה עצמית מומלצים, ואפילו תרגלתי מדיטציות על בסיס יומי. הייתי תקוע במשך שנים ארוכות כי היה חסר לי את המרכיב החשוב ביותר בכל תהליך שינוי, אהבה עצמית.

במאמר שכתבתי לאתר הפופולרי 'מאמרים' החלטתי לענות אחת ולתמיד על הפרדוקס לכאורה בין קבלה עצמית לשינוי עצמי. שיטת האימון שפיתחתי DIB – different is the NEW better יוצאת מנקודת הנחה – רק אם אני אוהב את עצמי כמו שאני אז אוכל לעשות שינויים משמעותיים בחיי ולייצר פריצת דרך. במאמר גם דוגמה מתוך תהליך אימון אישי ועסקי שהעברתי לשחקן כדורגל מפורסם, שבמהלכו למד ש- אהבה עצמית היא למעשה המפתח של תהליך שינוי עצמי אפקטיבי.

"לשנות את עצמי או לקבל את עצמי כמו שאני? זאת השאלה" – מאמר קואצ'ינג

"לשנות את עצמי או לקבל את עצמי כמו שאני? זאת השאלה" – מאמר של עדי פרבר שפורסם באתר מאמרים

לקבל את עצמך זה השלב הראשון בכל תהליך שינוי עצמי והצלחה. אם אני לא מקבל את עצמי כמו שאני אז לא תהיה לי מוטיבציה לעשות שינויים שיקדמו אותי. חוסר באהבה עצמית גם מזין חסמי הצלחה רבים ומלווה בביקורת ושיפוט עצמי. זיהוי דפוסי חשיבה אוטומטיים יאפשר לך לזהות את הפער בין התפיסה העצמית המודעת שלך למיפוי עצבי (נירולוגי) התנהגותי באופן אובייקטיבי ומדויק. נזהה גם באופן מבוסס מדע דפוסים שמחבלים בקבלה ובאהבה העצמית שלך. את הדפוסים האלה נרצה לשנות בתהליך אימון מוצלח – לא אותך!

דפוסי חשיבה הם ברי שינוי ואימון אישי –

שנו את הדפוסים ותוכלו לשנות את החוויה שלכם בחיים!

רוצה לגלות איך דפוסי החשיבה שלך משפיעים על קבלה עצמית?
לזהות במדויק ובאובייקטיביות את הגורמים הפנימיים שמניעים או מעכבים אותך מלעשות שינוי?
לשפר התנהגויות מהמקור כדי לחזק אהבה עצמית!

לפרטים על תהליך אימון אישי ו/או עסקי הירשמו בטופס

 

 

ניתן להזמין את עדי להרצאה בחברות, ארגונים וחוגי בית בנושא אהבה עצמית, קבלה עצמית, שינוי דפוסי חשיבה ועוד נושאים חדשניים מעולמות הקואצ'ינג.

לטיפ ראשון בסדרה לאהבה וקבלה עצמית

למאמרים נוספים שכתב עדי בנושאי קואצ'ינג

למאמרים שהתפרסמו בערוץ רשת 13

למאמרם שהתפרסמו במעריב אונליין

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט