אימון עסקי לבעלי עסקים קטנים ובינוניים – פרטים והרשמה

תהליך אימון עסקי 1X1 עם עדי פרבר מאמן עסקי מוביל
שיטת אימון עסקי חדשנית DIB – אימון עסקי לבעלי עסקים קטנים ובינוניים

תהליך אימון עסקי DIB לעסקים מתבצע 1X1 עם עדי פרבר, מאמן עסקי מומלץ בכיר ומפתח שיטת אימון DIB. מובטח לכם תהליך שינוי משמעותי של אימון עסקי לעסקים קטנים ובינוניים שמקדם אותם להצלחה עסקית. בתהליך הזה תקבלו ליווי אישי מעדי פרבר, קואצ'ר עסקי מומלץ עם ניסיון עסקי פרקטי, שיתן לכם מענה יסודי לנקודות החלשות בעסק שעוצרות מבעדו להתפתח ולהיות רווחי. ליווי ואימון לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שממוקדים בהצלחת העסק, שיחסוך לכם זמן רב שמתבזבז על ניסוי ותהיה וטעויות שעולות הרבה כסף. במהלך התהליך תלמדו ליהנות מכל עשיה שנדרשת מאתנו בעסק מעבר למקצוע שלנו ולעשות את ה'דיפרנט' – להפוך למנכ"ל של העסק שלי ולגם ליהנות מזה!

תהליך אימון עסקי בשיטת DIB עובד בפורמט חדשני ב-3 ערוצים

ערוץ 1 – אימון עסקי

בתהליך אימון עסקי לעסקים קטנים ובינוניים תרכשו כלים ועקרונות של אימון עסקי מומלץ לכל בעל עסק. עקרונות וכלים שמחוללים שינוי משמעותי בתפיסה, בפעילות, ובתוצאות העסקיות שלכם. תהליך מעצים שבמסגרתו נפעל לשינוי הרגלים, פרדיגמות, אמונות מגבילות שיאפשרו את הפיכתכם לבעל עסק במיטבו שמנצל את הפוטנציאל והמשאבים הייחודיים לו. ניתן מענה לפתרון דילמות עסקיות ונפתח שלל מיומנויות עסקיות, ניהוליות, שיווקיות ועוד. במפגשים נעבור תהליך האימון האישי בו נפתור את החסמים שמעכבים אותך להצלחה כמו התגברות על פחדים בקידום העסק, הגדלת רווחיות, דילמות ניהוליות, קשיים וחסמים במכירה ושיווק, התמודדות עם אכזבות או כישלונות, נטוורקינג, התמודדות עם עומס ועייפות, מיקוד ועוד. בנוסף, אעניק לכם ליווי שוטף וכלים פרקטיים כדי לקחת את העסק קדימה – החל הטמעה ויישום תכנית שיווקית, מציאת מיתוג, פתיחת ערוצי שיווק נוספים, שיווק ברשתות חברתיות, הגדלת הכנסות, נוכחות באינטרנט, כתיבה שיווקית, ידע טכני, קריאייטיב ועוד. נבנה תכנית אישית/עסקית יעילה ומקיפה, המתאימה למתאמן וליעדים שהוא רוצה להציב לעצמו.

רוצה לעשות את הדיפרנט? השאר עכשיו פרטים בטופס ואצור איתך קשר

 

 

ערוץ 2 – ליווי ויעוץ עם מאמן עסקי

במקביל לאימון העסקי במפגשים השבועיים האישיים תקבלו גם ליווי ויעוץ עסקי – ניהולי מעשי ותמיכה במהלך השבוע באמצעות מיילים. באמצעות הליווי נוכל לתת מענה לאספקטים השונים של העסק – שיווק, מכירות, פיתוח עסקי, יצירת תכנים שיווקים, בניית תכנית עסקית, תמחור ועוד. המתאמן יקבל ייעוץ והכוונה עסקית מלאה וליווי אופרטיבי בכל מה שקשור למשימות של העסק – יעוץ עסקי שיווקי, אימון עסקי לפיתוח עסקי, שיחת מכירה, מעקב אחר הכנסות/הוצאות, איפיון אתר, חומרים שיווקים, גרפיקה, טקסטים, הפקת תוכן וידאו, כתיבת ספר מומחה ועוד. אעניק לכם ליווי שוטף וכלים פרקטיים כדי לקחת את העסק קדימה – החל מהטמעה ויישום של תכנית שיווקית, מציאת מיתוג, פתיחת ערוצי שיווק נוספים, שיווק ברשתות חברתיות, הגדלת הכנסות, נוכחות באינטרנט, כתיבה שיווקית, ידע טכני, קריאייטיב ועוד. נבנה תכנית עסקית יעילה ומקיפה המתאימה למתאמן וליעדים שהוא רוצה להציב לעצמו.

רוצה לעשות את הדיפרנט? השאר עכשיו פרטים בטופס ואצור איתך קשר

 

 

ערוץ 3 – אימון עסקי לעסקים קטנים ובינוניים

התהליך מוגדר כתהליך אימון עסקי ואישי מתוך התפיסה שהבן אדם שאנחנו הוא זה שמנהל את העסק! לכן לפן האישי בחיינו יש משמעות ואחריות על התוצאות העסקיות שלנו. המתאמן מקבל מענה והתייחסות לנושאים אישיים במהלך התהליך. התהליך האישי חשוב ובלתי נפרד מההצלחה העסקית ויכולה לייצר שינויים משמעותיים במיומנויות תקשורת, הערכה עצמית, ביטחון עצמי, דחיינות ועוד. מתוך האמונה שמאחורי העסקים נמצאים אנשים, נעשה שימוש בכלים של האימון האישי לטובת קידום אישי ועסקי כאחד. אני יוצא מנקודת הנחה שככל שבעל העסק יהיה במקום טוב יותר בחייו, הדבר יבוא לידי ביטוי וישתקף בפעילות העסקית. יכולת התפקוד, ארגון, ניהול זמן, קבלת החלטות, מצבי רוח ותודעה של בעל עסק, היא זאת שתכתיב בסופו של דבר את קצב ההתפתחות ואת התוצאות בשטח. אני גם יודע שהעסק שלכם הוא אחד מהתשוקות המרכזיות בחייכם, והצלחתו תביא להצלחתכם ורווחתכם. במפגשים נעבור תהליך האימון האישי בו נפתור את החסמים שמעכבים אותך להצלחה כמו התגברות על פחדים בקידום העסק, הגדלת רווחיות, דילמות ניהוליות, קשיים וחסמים במכירה ושיווק, התמודדות עם אכזבות או כשלונות, נטוורקינג, התמודדות עם עומס ועייפות, מיקוד ועוד.

אימון עסקי לעסקים קטנים ובינוניים לקידום אישי ועסקי
אימון עסקי לעסקים קטנים ובינוניים בשיטה ייחודית בישראל

רוצה לעשות את הדיפרנט? השאר עכשיו פרטים בטופס ואצור איתך קשר

 

 

מי צריך מאמן עסקי?

תהליך אימון עסקי מתאים לעסקים קטנים ובינוניים מכל התחומים, מנכ"לים של חברות, ואמנים מכל סוגי המדיות. כמו כן התהליך מתאים לאנשים שרוצים לפתח ולהניע עסק חדש או כאלה שבתחילת דרכם. מיועד אך ורק לאנשים שרוצים באמת אחת ולתמיד מענה לכל הדברים שעוצרים אותו בחיים מלהרגיש ולעשות את הדברים שהם רוצים וחולמים. חושבים להקים עסק קטן ולא יודעים מאיפה להתחיל או אולי זה לוקח לכם יותר זמן ממה שחשבתם? בעלי עסקים קטנים, לא מצליחים למנף את הפעילות העסקית? מרגישים תקועים? different is the NEW better תקף גם לעסקים, וכדי להצליח חייבים לחשוב מחוץ לקופסא כדי לבלוט בשוק.

בין העסקים שליוויתי במסלול אימון עסקי לעסקים קטנים ובינוניים

  • אימון עסקי לעסקים קטנים ובינוניים מתחומים שונים
    אימון עסקי לנשים ולגברים שמנהלים עסק כמו מתווכים, קוסמטיקאיות, עורכי דין, ועוד
  • אימון עסקי לאמנים מכל סוגי המדיות (שחקנים, זמרים, די ג'יי, משוררים, מוזיקאים, תיאטראות ילדים, מעצבי אפנה, מעצבים גרפים, ועוד)
  • אימון עסקי למטפלים ומאמנים
  • אימון עסקי ליזמים, סטארטאפיסטים ונדל"ניסטים
  • אימון עסקי לחברות וארגונים
  • כמו כן התהליך מותאם גם עבור אימון עסקי למנהלים שכירים ומנכ"לים
  • אימון חברות וארגונים מתבצע בפורמט שונה ומותאם אישית

מה משיגים בתהליך אימון עסקי לעסקים קטנים ובינוניים DIB?

כל אחד משיג בתהליך האימון את הדברים שהוא רוצה וצריך כדי לקדם את העסק שלו. במפגש הראשון תיערך פגישת היכרות מקיפה שמבוססת על אבחון עסקי מהפכני, בעקבותיו אני בונה למתאמן את המודולים הנחוצים לו לטובת הצלחתו.

בין המודולים הקיימים בשיטת אימון עסקי DIB:

  • ניהול זמן ומשימות
  • מציאת ה'דיפרנט' העסקי – מיתוג
  • בניית תכנית עבודה עסקית
  • יצירת מערך ופלטפורמות שיווקיות
  • הפקת תכנים שיווקיים
  • פיתוח עסקי
  • פיתוח מוצרים ושירותים
  • חזון עסקי
  • עקרונות ה'דיפרנט' להצלחה
  • חיבור לחזון והגדרת יעדים
  • הפקת מוצר דיגיטלי כמו מדריל או ספר מומחה
  • שיווק ברשתות חברתיות
  • ועוד.

מה אומרים בוגרי אימון עסקי לעסקים קטנים עם עדי פרבר מאמן עסקי? להמלצות לחצו כאן

על עדי פרבר מאמן עסקי מוביל

עדי פרבר, מאמן עסקי ואישי מפתח שיטת אימון DIB. מאמין שמה ש'אחר' בנו זה בדיוק היתרון שלנו להצלחה. מנטור יועץ עסקי מומלץ בערוץ המומחים הבינלאומי אסקימו, כותב טור בנושא קואצ'ינג בפורטל תל אביב, ומנהל קבוצה עסקית בארגון העצמאים והעסקים הקטנים בישראל. מרצה ומעביר הרצאות אימון עסקי בחברות וארגונים. עם ניסיון מעשי בפיתוח עסקי ושיווק אונליין בחברות הייטק. כדי לקחת חלק לקחת חלק בתהליך אימון עסקי DIB מגיעים לקליניקה שלי בתל אביב בעלי עסקים מכל הארץ (אימון עסקי בשרון, בחיפה, בצפון, בירושלים, מודיעין, וכמובן אימון עסקי לעסקים בתל אביב). שלא בדומה למרבית המאמנים, אני מגיע עם נסיון בניהול פיתוח עסקי ושיווק אונליין בחברות הייטק. אוכל לתת לכם מענה על שאלות שיווקיות ועסקיות בוערות בכל האלמנטים הדרושים להצלחתו של עסק. את DIB Coaching בניתי בשתי ידיי ולמדתי על בשרי את כל המשוכות בדרך להקמת עסק מצליח. הרבה אתגרים עברתי מהרגע שידעתי שהייעוד שלי הוא להיות מאמן אישי, ועד ליום הזה בו העסק עובד, מתאמנים מרוצים, יש שם טוב, הכנסה וכו'. את הידע שאעביר לכם נארוז בתכנית אימון אישית/עסקית יעילה ומקיפה, המתאימה לכם וליעדים שתרצו להציב לעצמכם. 

חדש: בונוסים למצטרפים לתכנית אימון עסקי! 
מתנות מצוות המומחים של DIB Coaching החשובים לכל בעל עסק, לחצו כאן

גם אתם רוצים לייצר תוצאות עסקיות 'דיפרנט' בזמן קצר?

השאירו עכשיו פרטים ואני מתחייב לחזור אליכם טלפונית 

 

 

חושבים שעמוד זה יכול לעניין או לעזור למישהו? לחצו על "like" ושתפו אותו ברשתות החברתיות