ליווי ואימון לחברי הקהילה הגאה (להט"ב) ובני משפחותיהם – פרטים והרשמה

אימון להט"ב.

אני עובד הרבה עם חברי הקהילה הגאה (להט"ב – לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים). מתוך החוויה האישית שלי ובהמשך להתנדבותי בקו הקשב והסיוע של האגודה, יש עם מי לדבר. אני יודע שסטרייטים (תומכים ופתוחים ככל שיהיו) אינם חווים ומבינים את האתגרים וההתמודדויות הייחודיות לחברי הקהילה. לצערי, הרבה פעמים נעשה לנו עוול מול מטפלים או מאמנים שלא באמת מכירים או מבינים את הנושא. לכן, חשוב מאוד שלחברים ובני המשפחות שלהם יהיה מרחב מבין ומקבל. 

 

מתוך החוויה האישית שלי בנושא המגדרי – החל מההרגשה שאני לא כמו כולם, גילוי הנטייה המינית, "בילוי" של שנים בארון, תהליך היציאה מהארון (והשלכותיו), חיפוש זוגיות גאה ובנושאים זוגיים בקשר חד מיני. אני מציע אימון וליווי דיסקרטי מלא לאנשים שנמצאים בארון, במהלך תהליך היציאה מהארון ולכל הגאים והגאות להתמודדויות יומיומיות כמו מציאת זוגיות גאה, שיפור זוגיות חד מינית, פיתוח קריירה, התמודדות עם הומופוביה, קבלה עצמית, התמודדות עם מעגלים חברתיים וכו'. המפגשים מתקיימים במרחב מתאים שמבין את ההתמודדויות ודרך החיים האחרת הזאת. בין היתר כולל חיזוק הזהות העצמית, חיזוק הערכה עצמית ופיתוח ביטחון עצמי לקהילה הגאה.

 

רוצה לעשות את הדיפרנט? השאר עכשיו פרטים בטופס ואצור איתך קשר

 

 

אימון-אישי-גאה-לגייז-או-אימון-עסקי-לעסקים-גאים

אימון בני משפחות.

אני מאמן בני משפחה (אמא, אבא, אחים, אחיות) לחברי הקהילה, ומאמן אותם בתקופת היציאה מהארון או בכל מצב נתון בו קיים בלבול או נדרשת תמיכה. הכלים של האימון האישי באים לעזרתנו ובאמצעותם נלמד להתמודד עם האתגרים, פחדים והחששות. במפגשים גם ינתנו תשובות לשאלות שמטרידות ויינתן מענה לצרכים שיעלו. תרגול האימון האישי תוך כדי השיתוף שלכם, ההקשבה שלי, חשיפה לתכנים וידע להט"בי -יתרמו להגיע להבנה והשלמה, ליציאה חלקה מ"הארון" וחיזוק הקשר המשפחתי.

  גם אתם רוצים לייצר תוצאות אחרות בחיים שלכם בזמן קצר?

השאירו עכשיו פרטים ואני מתחייב לחזור אליכם טלפונית 

arrow

 


חושבים שעמוד זה יכול לעניין או לעזור למישהו? לחצו על "like" ושתפו אותו ברשתות החברתיות