אימון אישי ועסקי לאמנים ויוצרים מכל התחומים – פרטים והרשמה

אמנים באופן טבעי מרגישים לרב Different, ועל זה נאמר נפש של אמן. לרב אנשים אחרים לא יצליחו להבין את התשוקה הגדולה שלהם למקצוע, ליצירה ולהכרה בפועלם. הבחירה במקצוע אמנותי לכשעצמה מביאה עימה התמודדויות אחרות החל מסדר יום אחר לגמרי, בשונה ממרבית האוכלוסיה שעובדת בין 9-17. התמודדות עם ביקורת, אכזבות וכשלונות היא נחלת כולנו, אבל אמנים נאלצים להתמודד איתה יום יום באופן פומבי. קשיים כלכליים, מקצועות תובעניים, משברים יצירתיים, סביבה לא תומכת. לעיתים הפער בין הרצון להגשים חלום לבין המציאות כפי שהיא. ועוד מגוון אתגרים יחודיים שמאפיינים את היום יום של אמנים ויוצרים.

 

אני מאמן אישי ועסקי לאמנים ויוצרים מכל התחומים באמצעות ליווי למיקסום הקריירה תוך כדי מימוש אישי ומקצועי. ידוע שכדי להצליח כאמן בכל תחום, הכשרון הוא רק חלק מהפורמלה להצלחה ומימוש. מיומנויות האישיות מהוות אחוז קריטי ביצירת הצלחות ומיצוי הפוטנציאל בקריירה האמנותית. אני עובד עם המתאמנים שלי על כך שלהיות אמן (לא משנה איזה סוג) זה כמו להקים עסק וצריך להתנהל בהתאם. במקום לחכות לטלפון מהסוכנת שאולי יגיע ואולי לא, ניקח אחריות על החיים והקריירה שלנו ונשאל – מה אני יכול לעשות היום כדי לקדם את עצמי ואת הקריירה שלי?

 

רוצה לעשות את הדיפרנט? השאר עכשיו פרטים בטופס ואצור איתך קשר

 


 

אימון-אמנים-יוצרים-שחקנים-כותבים-סלבס-סלברטי-דוגמניות-ספורטאים-מעצבים-מעצבות

 

אני קואצ'ר לאמנים מכל סוגי המדיות (שחקנים, מוזיקאים, רקדנים, כותבים, אמנים פלסטיים, מעצבים, מעצבים גרפיים ועוד). חלקם תלמידים מבתי ספר וחלקם אמנים עובדים ומוכרים. מתוך הרקע המקצועי שלי כשחקן אני מגיע לאימון כמי שמבין את ה"אחר" שבמקצועות האמנותיים. במשך כשבע שנים הייתי שחקן. שיחקתי בהצגות ובתפקיד ראשי בסרט "אינג'יל" של ארנון צדוק. אבל אז לא היו לי את הכלים של האימון. וחבל. היום אני מעניק את כלים לקידום אישי ומקצועי מתוך נסיוני וההיכרות המעמיקה שלי בתעשייה.

 

במהלך תהליך אימון אישי ועסקי לאמנים נעבוד על דרכי התמודדות עם אתגרים שונים בהתאם לצרכי המתאמן, למשל: החזרת השליטה והחופש לעצמאות אמנותית וכלכלית, קידום אישי ומקצועי, בניית קריירה, התמודדות עם ביקורת פומבית, ביטוי עצמי וחופש יצירתי ועסקי, בניית קשרים מקצועיים, הצבת מטרות ויעדים, הקשרים הבין אישיים, חסמים יצירתיים, ביטחון עצמי, הבאת הכישרון לידי ביטוי, הפן העיסקי והשיווקי, וכמובן להתפרנס מאמנות. 

 

מומלץ לאמנים עובדים ומצליחים שרוצים לעבור תהליך אישי או למנף את הקריירה,

או לסטודנטים בבתי הספר השונים לאמנויות ואמנים בתחילת דרכם או לקראת פריצה.

 

 גם אתם רוצים לייצר תוצאות אחרות בחיים שלכם בזמן קצר?

השאירו עכשיו פרטים ואני מתחייב לחזור אליכם טלפונית 

arrow

 


 

חושבים שעמוד זה יכול לעניין או לעזור למישהו? לחצו על "like" ושתפו אותו ברשתות החברתיות