קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

שברולט מציגה רכב חדש ואחר למשפחה החדשה

הפוסט נכתב בתאריך 18 בפברואר 2014, בשעה 8:26, על ידי עדי פרבר

ברוסיה לא יודעים לקבל את האחר. בשנה וחצי האחרונים היינו עדים להפרת זכויות אדם גסה ברוסיה ובחקיקה הומופובית. בזמן בעולם כולו התחילה להיות פריצת דרך ויותר ויותר מדינות מכירים בזכות לנישואים וזכויות שווים לזוגות חד מיניים. פוטין חזר במנהרת הזמן והעביר חוקים האוסרים על "עידוד" הומוסקסואליות, התקהלות של חברי הקהילה הגאה, איסור על תרומת דם ואיברים ואפילו על יציאה מהארון. אותם חוקים גם מקשים על ארגוני סיוע ותמיכה לפעול. באופן טבעי, במקביל הדעות הקדומות והאלימות כלפי בני-נוער גאים ברחבי רוסיה גברו, וגל התעללות חסר תקדים מתרחש במדינה.

 

ואז הלכה והתקרבה אולימפיאדת החורף. ואימרה האומללה של ראש עיריית בית שמש, חזרה על עצמה הפעם ממקבילו הרוסי שאמר "אצלנו בסוצ'י אין הומואים". אני חייב להודות שאופטימיסט נצחי שכמותי באמת האמין שהחרמות שיגיעו יבטלו את קיומה כפי שתוכנן. אז נכון שהתבדתי, וקול לא נשמע אפילו מקרב ראש הממשלה שלנו בנושא. גם אחת מנותני החסויות "מקדונלדס" לא הביעה את תמיכתה בקהילה על אף העצומות הרבות שנשלחו אליה. אבל אני בוחר להסתכל דווקא על הקולות שכן נשמעו.

 

והיו תגובות נגד. החל מהנשיא אובמה שהחרים את האירוע באופן אישי, ובמקום שלח שלושה ספורטאים חד-מיניים מוצהרים. גם בכירים במדינות אירופאיות החליטו להיעדר מהטקס. הזמרת שר ביטלה את הופעתה, ואפילו ענקית החיפוש גוגל יצאה ענקית וצבעה את מנוע החיפוש בצבעי הגאווה. תגובה מהרחוב הגיעה דווקא משבדיה, שם אלפים התאספו באיצטדיון האולימפי של סטוקהולם, שרו יחד את ההמנון הרוסי על רקע דגלי גאווה כהזדהות עם הקהילה הסובלת של רוסיה.

 

 

חברת שברולט שבעבר התהדרה דווקא בסלוגן "ללכת Chevy אחריה", הגדילה לעשות ואת תגובת הנגד שלה העלתה בארה"ב במהלך שידור טקס הפתיחה של האולימפיאדה בסוצ'י. בקמפיין מוצגות משפחות מסוגים שונים, וביניהם גם כאלו המורכבות מזוגות חד-מיניים. ברקע נשמע הקריין אומר "בעוד שהמשמעות של משפחה לא השתנתה, הדרך שבה היא נראית דווקא כן". והפרסומת מסתיימת עם הסלוגן החדש של החברה "Find New Roads". זו בהחלט דרך חדשה עבור מותג הרכב, ג'נרל מוטורס, שלראשונה מעלה קמפיין טלוויזיה עם אמירה ברורה לגבי מקומה של הקהילה הגאה. לדברי דובר החברה: "שברולט תמיד הייתה מותג אותנטי. אנחנו מתרכזים ברגעים ייחודיים ובמשפחות אמיתיות, והפרסומות האלה משקפות את מגוון הלקוחות שלנו". ואני רק יכול להתמוגג מכך שמותג בינלאומי גדול מאמין כמוני ש-different is the NEW better.

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “שברולט מציגה רכב חדש ואחר למשפחה החדשה

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט