קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הערכה עצמית וביטחון עצמי זה אותו הדבר?

הפוסט נכתב בתאריך 14 באפריל 2016, בשעה 7:28, על ידי עדי פרבר

אז מה זה בכלל הערכה עצמית או ביטחון עצמי? רב האנשים חושבים שהערכה עצמית זה בטחון עצמי ומתבלבלים בין השניים. הרי יש הרבה אנשים שיש להם ביטחון עצמי גבוה לעשות דברים מופלאים שגורמים לנו להשתהות ויחד עם זאת הם עדיין בעלי הערכה עצמית נמוכה. אין ספק שיש קשר, זליגה, וחפיפה בין השניים ועם זאת חשוב להבין שאלו שני דברים נפרדים. לדוגמה אני יכול לשתף אתכם שאני מאמן אמנים – שחקנים, מוזיקאים, וגם מרצים מכל מיני תחומים. על הבמה הם נראים מלאי בטחון, אבל כלפי עצמם הם חווים הערכה עצמית נמוכה. אגב, הפער בין ה'דמות' הציבורית שלהם לבין כמה הם באמת מעריכים את עצמם מאוד בעייתי ומוליד איתו התמודדויות ואתגרים משלו.

 

הערכה עצמית היא הערכה הרגשית שיש לאדם על עצמו. על השווי שלו בעיני עצמו. זה יכול להיות הרגשה חיובית או שלילית שאני חש כלפי מי שאני. היא תמיד מחוברת לעולם הרגש, ה-Feeling ועונה על השאלות – מה אני מרגיש כלפי עצמי? כלפי מי שאני? כמה אני מעריך שאני שווה? כמובן שבעיניי ולא בעיני האחרים! בעוד ביטחון עצמי קשור לעולם ה-Doing וההגדרה שלו היא – "האמונה שאני יכול לעשות דבר שאני רוצה בהצלחה".

 

מוזמנים לצפות בקטע מסדנת אימון אישי קבוצתי שהעברתי בנושא הגברת הערכה עצמית, צפו

 


 

יש כל כך הרבה אנשים שהסביבה מרגישה כלפיהם רגשות חיוביים וגבוהים. הם אהובים על ידי בן או בת הזוג, משפחה, חברים, קולגות ו…עדיין הם מרגישים שונה לחלוטין כלפי עצמם. חשוב להבין שמה שבעיניי זה מה שחשוב וקובע את מיקום הערכה העצמית שלי. למה הערכה עצמית גבוהה חשובה? כשהערכה העצמית שלי גבוהה אז הרגש שלי כלפי עצמי חיובי, ואז אני תופס את עצמי כמי שיכול להתמודד באפקטיביות עם אתגרים, למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות, וכמובן להתנהל בעולם כמי שראוי לאושר והצלחה בחייו. אדם כזה גם מתייחס לעצמו בצורה טובה יותר. יש גם עוד מרכיב חשוב לא פחות וזה זהות עצמית. כל אחד מהם הוא נושא בפני עצמו שבו אני מייצר שינוי ע"פ הצורך בתהליך אימון אישי או אימון עסקי בשיטת DIB.

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות