קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הבל החן ושקר היופי – מה מגדיר אותנו?

הפוסט נכתב בתאריך 3 בפברואר 2016, בשעה 18:55, על ידי עדי פרבר

כשליזי ולסקז היתה בת 17 היא נתקלה בתמונה שלה בסרטון יוטיוב אכזרי בשם "האישה הכי מכוערת בעולם". בסרטון צפו מעל 4 מיליון גולשים, שלא חסכו ממנה גם אלפי תגובות אכזריות כמו "תתאבדי", "מפלצת", או "למה ההורים שלך לא עשו הפלה". עשר שנים אחרי וסרטון עם הרצאה שלה בטד (אתר הרצאות מומלצות) קיבל מעל עשרה מיליון צפיות! את הדרך מעוררת ההשראה שעשתה היא מגדירה כ"לסובב" את הדברים השליליים ולהשתמש בהם כסולם, עליו היא טיפסה ללא ספק לעבר המטרות שלה.

 

ליזי נולדה עם תסמונת נדירה שבגללה אינה יכולה לעלות במשקל, וגרמה גם לאיבוד הראייה בעינה הימנית. היא אחת מתוך שלושה אנשים היחידים בעולם שסובלים מזה. למזלה היא נולדה למשפחה תומכת שקיבלה אותה בדיוק כמו שהיא. כשהלכה לראשונה לגן היא אפילו לא ידעה שהיא 'דיפרנט' ונראית אחרת משאר הילדים האחרים, לכן לא הבינה למה צוחקים עליה. כשחזרה הביתה ושאלה את הוריה, הם אמרו לה שהיא קטנה יותר אבל שזה לא מגדיר מי היא. המשפט הזה כנראה השפיע על חייה, כי ההרצאה שלה בטד נקראת "איך אתה מגדיר את עצמך".

 

ליזי ולסקז אימון אישי מומלץ איך אני מגדיר את עצמי כדי להגשים מטרות

 

הרעיון הוא שעל אף הדברים הקשים שחווינו בחיים, אסור לנו לתת לזה להגדיר אותנו. בכל דבר נוכל למצוא ולהתחבר גם ליתרונות שבו, וזה אחד מהדברים שקורים לאנשים באימון אישי בשיטת DIB שפיתחתי ובליווי שלי. ליז מודעת שהיו לי חיים קשים מאוד, ושאם היתה נראית כמו הילדים האחרים אז לא היתה צריכה להתמודד עם אותם אתגרים קשים. אלא מצד שני היא גם מבינה שבזכות אותם אתגרים וה'דיפרנט' שלה – היא הצליחה להגשים מטרות יוצאות מן הכלל. היא מדמה כל אחד מאתנו כנהג ברכב שיש לו יכולת בחירה אם הרכב הולך למטה או למעלה. כל אחד מאתנו בוחר מה הוא יעשה ויפיק מהדברים שחווה והתמודד בחייו.

 

אז מה מגדיר אותך כבן אדם? מי את או אתה? המקום ממנו באת או המקום אליו אתה רוצה להגיע? הקשיים והחסרונות שחווית בחייך, או דווקא ההתמודדויות והדברים הטובים שכן נמצאים בהם? ליז ולסקז החליטה להפוך את החולשה לחוזקה כשהחליטה להיחשף בפני העולם עם הסיפור האישי שלה. היום היא מרצה בכל העולם, כתבה 2 ספרים שהפכו לרבי מכר, הצטלמה לסרטים תיעודיים, ועוד. היא עצמה לא האמינה כמה שנים לפני כן שיקבלו אותה בדיוק כמו שהיא, והיום היא אומרת שלא היתה מחליפה את החיים שעברה עם אף אחד אחר. אני מזדהה איתה לחלוטין! הרי גם אני הפכתי את כל ה'דיפרנט' שלי ליתרון בדרך להצלחה, ועוזר מדי יום לאנשים בעזרת אימון אישי מומלץ לשנות את חייהם.

 

אז תוקירו את מה שכן יש ומצליח בחייכם, והפכו אותם דווקא לדברים שמגדירים אתכם. למרות ועל אף הכל, תמיד תעשו את המיטב כדי להגשים מטרות ולהגיע להצלחה. אל תהססו לעשות שימוש דווקא בדברים הקשים שחוויתם ולסובב אותם לטובתכם. זאת עבודה שאני עושה דווקא עם מתאמנים באימון עסקי בשיטת DIB. "לעולם לא אשנה את ההופעה שלי, אפילו אם הייתי יכולה. לקח לי הרבה שנים ללמוד לקבל את עצמי ולא אשתנה רק כדי להתאים את עצמי לדרישות החברה", סיפרה ולסקז. על זה נאמר הבל החן ושקר היופי.

 

מוזמנים לצפות בהרצאה של של ליזי ולסקז בטד (אתר הרצאות מומלצות)

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט