קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

גם חברת לנובו טוענת שדיפרנט איז בטר

הפוסט נכתב בתאריך 25 ביוני 2017, בשעה 20:27, על ידי עדי פרבר

יש בעלי עסקים שמגיעים אלי מתוך הרצון למצוא את ה'דיפרנט' שלהם ולבדל את העסק שלהם מול המתחרים שלהם. עם זאת, יש גם בעלי עסקים שדווקא מתקשים לתקשר את ה'דיפרנט' שלהם והם מעדיפים להיות כמו האחרים. במהלך תהליך אימון אני מצליח להראות להם שמה ש'אחר' בהם הוא יתרון לעסק שלהם – ולהיות כמו כולם זה פחות או יותר מתכון לכישלון עסקי.

 

גם בחיים האישיים שלנו חשוב שנלמד לקבל את ה'דיפרנט' שלנו ולהפוך אותו ליתרון וזה מה שאני עושה בתהליכי אימון אישי. בהמשך הפוסט תמצאו 3 סרטונים מתוך הקמפיין different is better של חברת המחשבים Lenovo. צפו בסרטונים וגלו אילו ערכים ותועלות מביא איתו ה'דיפרנט' לחיים שלנו. מקווה שזה יתן לכם השראה לחשוב…להרגיש…ולעשות…דיפרנט !!

 

בסרטון הראשון מגלה לנו חברת לנובו את הסוד שהביא אותם לצמיחה עסקית מבית קטן ורעוע לחברה שפועלת במעל 160 מדינות! סוד ההצלחה הוא כמובן ה'דיפרנט' שלהם. הם זוקפים לזכותו את העובדה שהם זכו להיכנס לרשימות מבוקשות כמו 100 המותגים הטובים ביותר בעולם, 50 חברות החדשניות ביותר, וחברת המחשבים הטובה בעולם ב-3 שנים האחרות.

 

ה'דיפרנט' מאפשר לנו את הזכות של חשיבה מחדש, רימייק, חדשנות ולהמציא דברים חדשים. לנובו מספרת מעוניין להשקיע בסטארט אפ חדש ולכן מפעילה תכנית ליזמים בתקווה למצוא את ה'דיפרנט' הבא – הממציא הטוב ביותר. על הצוות שלהם שאולי ממבט ראשון יראו כמו מהנדסים גיקים…הם מעידים על פורצי דרך שבונים את הבלתי נשבר ואז מנסים לשבור אותו. אני מכיר את התחושה בליווי סטארטאפים עם אימון עסקי ליזמים – זה מרגש ומלהיב!!

 

להיות 'דיפרנט' זה בעצם להיות טוב יותר. כי 'דיפרנט' זה מה שמניע וגורם לדברים להיעשות נכון. מי שמקבל את ה'דיפרנט' מוצא השראה במקומות הכי לא צפויים. ה'דיפרנט' הוא זה שמאפשר לעשות את מחר ליותר טוב יותר מהיום. ואת היום אחרי מחר – אפילו טוב יותר מזה!

 

 צפו בסרטון הראשון של חברת לנובו על different is better – לצפייה ישירה

 

 

בסרטון השני חברת לנובו מכריזה שחשיבה מסורתית מתה. זאת חשיבה שמשמעותה להיות תקוע בעבר. למשל, לעשות שוב ושוב את אותם דברים ישנים. אבל הם לא עושים מסורת אלא עושים 'דיפרנט'. כי דיפרנט זה ללא פחד. חכם יותר. זאת לא התנהלות נוקשה ואיטית כמו של חשיבה מסורתית אלא גמישה ומהירה. הם מצידם טוענים שהסיבה לכל הצלחה שלהם, החל מהמוצרים, האמינות, השווקים, ועד השרות לקוחות – זה כמובן ה'דיפרנט'. הם מסבירים ש"מסורת אומרת לך מה שהיא רוצה בעוד הדיפרנט חושב עליך".

 

 צפו בסרטון השני של חברת לנובו different is the NEW better  –  לצפייה ישירה

 

 

אז לסיכום, גם אני מאמן עסקי ושיטת DIB וגם החברה הבינלאומית המצליחה לנובו מאמינים ש'דיפרנט' טוב יותר!
'דיפרנט' רץ יותר טוב!
'דיפרנט' אוהב יותר טוב!
'דיפרנט' רוצה יותר טוב!
'דיפרנט' עובד טוב יותר!
'דיפרנט' טרנדי יותר!


צפו בסרטון השלישי של חברת לנובו שמסיבר שמה שאחר בך הוא היתרון להצלחה – לצפייה ישירה

 


 

> על תהליך אימון אישי שעושה את ה'דיפרנט' , לחץ כאן

 

> על תהליך אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט', לחץ כאן

 

> למעבר לבלוג וידאו קואצ'ינג, לחץ כאן

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “גם חברת לנובו טוענת שדיפרנט איז בטר

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט