קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

חשמל זורם כשמוצאים זוגיות באינטרנט

הפוסט נכתב בתאריך 19 באפריל 2015, בשעה 0:09, על ידי עדי פרבר

רונית נוביק, אמנית רב תחומית שעברה לתל אביב מחיפה גרושה ואימא לחייל לקראת שחרור. אייל גראד לשעבר שחקן בהוליווד ומורה לקרטה. הם מצידם טוענים כל הזמן שלא מובן מאליו שיש להם זוגיות טובה מאחר והם שונים אחד מהשניה. לדעתי הדמיון עולה על השוני.

 

שניהם בני 50 עם מראה ואנרגיה שמשאירה אבק להרבה צעירים שאני מכיר. ניכר גם ששניהם שוברי מוסכמות. אם בפתיחות ודרך החשיבה המיוחדת והאמיצה של השניים בחיים ובהצגה. ואפילו בגלרייה המהממת של רונית בה התקיימה ההצגה, שהיתה בעבר מועדון חשפנות.

 

אז נכון שהם גרו ביבשות שונות, בסגנון חיים שונה, ילדים בגילאים שונים מנישואים קודמים. אך בעזרת הרבה תשוקה והעזה הם החליטו להיפגש לדייט סוער בניו יורק. בהמשך אייל עלה לארץ בעקבות האהבה אחרי 30 שנה בארה"ב. בין רגע הם הפכו למשפחה בת שלושה כלבים, שני בנים, וארנב.

 

ההצגה-חשמל-של-אייל-גראד-ורונית-נוביק-בהגלרייה-

הצגה זוגית חשמל של רונית נוביק ואייל גראד ב"הגלרייה"

אבל כאן לא נגמר הסיפור אלא הוא ממשיך גם כשהמציאות דפקה בדלת עם שלל ההתמודדויות של זוגיות במשבר. למעשה לסיפור שלהם יש עשרה שלבים שמוצגים באמצעות ציורים של רונית שמשמשים כתפאורה, ושמלות שאותן היא פושטת ומחליפה בזמן שהיא חושפת את סיפורה.

 

במהלך ההצגה מצאתי כמה נקודות דמיון די מעלפות בין הזוגיות שלהם לזאת שלי. אייל ואני חולקים עבר כשחקנים ונראה שלשנינו יש אהבה גדולה לבמה. היום שנינו עוסקים במקצועות טיפוליים, אני מאמן אישי ועסקי ואייל מטפל גוף-נפש. גם רונית וגם קובי (החצי השני שלי) הם ציירים מוכשרים. מה שמדהים הוא ששנינו הכרנו את בני הזוג שלנו גם דרך האינטרנט, וגם באמצעות טכניקת "ההזמנה" כפי שקורא לה אייל.

 

עדי-פרבר-ואייל-גראד-מטפילם,-קובי-צרפתי-ורונית-נוביק-ציירים

מימין אייל גראד ועדי פרבר, שחקנים לשעבר וכיום מטפלים; משמאל רונית נוביק וקובי צרפתי, ציירים מוכשרים.

את מציאת זוגיות שלי אני עשיתי באמצעות כתיבת מנטרות למציאת זוגיות בריאה. היום באימון אישי לזוגיות אני מעביר תהליך דומה באמצעות הגדרת מטרה אימונית נכונה ומעצימה. זכרו שתמיד חשוב להיות ספציפיים ומדוייקים ככל האפשר. אייל למשל, הבין רק בדיעבד ששכח לפרט שתהיה זאת מישהי מאזור מיאמי רבתי. תמצאו בין השורות עוד טכניקות אימון אישי נפלאות כמו השימוש בהוקרות. וגם מסר חשוב שלפעמים משפט אחד יכול לשנות את גורל שלם, מי אמר השראה?

 

השוני בין הדמויות היה מעט סטריאוטיפי ומיושן לטעמי, וכזוג גייז פחות התחברנו לגברים ממאדים ונשים מנוגה סטייל של הניינטיז. ועל אף שאייל בהחלט מפגין נוכחות בימתית רשימה וכשרון לא מבוטל, הבימה זה לא. מצד שני אין סיכוי שמהבימה תצאו מועצמים כמו בחוויה המחשמלת הזאת. גם לא בסוף כשמדיאה רוצחת את הילדים שלה, שוב. אני באופן אישי מפיק עונג גדול לראות אנשים מגשימים את עצמם, ואת זה תקבלו ובגדול.

 

אז רונית ואייל אמנם רק שנתיים ביחד, אבל אין ספק ש-The show must go on. אני וקובי כבר מעל 10 שנים יחד, ולכן תענוג עבורי תמיד להעביר אימון אישי למציאת זוגיות. אז לכל אלה שאומרים "זה לא אפשרי דרך האינטרנט", "אני לא מוצאת זוגיות", "כל הגברים באינטרנט אותו דבר", וכדומה. תזכרו את הסיפור של רונית ואייל או את שלי ושל קובי. לכולנו היו היו את כל הסיבות ה"נכונות" של למה לא לקחת סיכון. ועדיין בחרנו לאפשר לעצמנו להתאהב!

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “חשמל זורם כשמוצאים זוגיות באינטרנט

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט