קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

למי יש מחשבות אסורות? שיעמוד עכשיו

הפוסט נכתב בתאריך 21 ביולי 2015, בשעה 12:56, על ידי עדי פרבר

אני מאוד כועס על סיגל כהנא! בזמן שאני עובד קשה בלהעביר אנשים תהליכי אימון אישי ועסקי כדי לשפר את חייהם. סיגל מתפרנסת מלעשות צחוק מכל הקשיים שלהם! היא צוחקת על מערכות יחסים שכבר לא עובדות, על הגעגועים לחיי הרווקות, הקושי בניהול זמן ומשימות, ועל שלל התמודדויות שכולנו חווים בחיי היום יום. הקהל מתפקע מצחוק ולא פעם נראה שמתוך הזדהות עמוקה. אז רציתי לקום ולצעוק – "חברה' זה לא צחוק! החיים שלכם לא חייבים להיות כך".

 

לא…אני לא באמת כועס על סיגל, אחת הסטנדאפיסטיות המצחיקות בארץ. הכרנו לראשונה שגרתי באמריקה ועכשיו סגרנו מעגל בבית ציוני אמריקה, אחד האולמות בהם היא מופיעה ברחבי הארץ עם המופע החדש שלה. את המחשבות שלי שמרתי הפעם לעצמי, ממש כמו שם מופע הסטנד אפ של סיגל כהנא "מחשבות אסורות". ככל הנראה התובנות מלאות ההשראה שלי מתאימות יותר להרצאות אימון אישי ועסקי שאני מעביר, ולא רציתי להיות הפרטי פופר של הערב.

 

עדי-פרבר-מאמן-עסקי-ואישי-לאמנים-והשחקנית-סיגל-כהנא-מופע-סטנד-אפ-מחשבות-אסורות

עדי פרב רוסיגל כהנא סוגרים מעגל במופע הסטנאפ מחשבות אסורות

 

זה התחיל לפני יותר מעשור בויכוח על ספסל בניו-יורק, עד שגילינו ששנינו שחקנים. בהמשך סיגל תיעדה אותי במשך שבועות לסרט תעודי בימים ההיסטוריים של נפילת התאומים. לימים הוקרן הסרט "כמו בארץ" בסנימטק ובערוץ 8, כשאני זרוק בחדר העריכה. מאז נזרקתי מקריירת המשחק ועברתי לפיתוח עסקי בחברות הייטק, בעוד הקריירה של סיגל המשיכה להאיץ. היום אני קואצ'ר שעובד עם אמנים וכשאני נפגש עם סיגל כדי להעניק לה טיפים מקצועיים, על כל משפט שלי היא מיד מאלתרת מונולוג ששופך אותי מצחוק.

 

כזאת סיגל, אומרת בקול רם ובלי בושה את כל המחשבות האסורות שאנחנו בדרך כלל משאירים לעצמנו. ואם היא עושה את זה בלאו הכי בכשרון טבעי ביום יום, אז למה לא להביא את זה לבמה? כאמא לשלושה ילדים תובעניים ובעל שמפליץ וצצות לו שיערות באף, נראה שלא חסר לה חומרים לצחוק עליהם. היא מדברת על מה שכולנו מנסים להתעלם ממנו בחיינו. החל מהאמת המרה שבלי לשים לב השנים נותנות את אותותיהן. ועד הפנטזיות עליהן ויתרנו ואפילו הירידה בחשק לסקס.

 

סיגל כהנא מופע סטנדאפ מחשבות אסורות

סיגל כהנא אומרת בקול רם את כל המחשבות האסורות שאנחנו משאירים לעצמנו

 

היא עושה צחוק מהשירים הנוסטלגיים שכולנו גדלנו עליהם, ומספרי הילדים באמצעותם אנחנו מגדלים את דור העתיד. היא מספרת ומשתפת אנקדוטות מחייה, וגם הופכת לדמויות של סבתה המרוקאית ולבתה בת ה-13. היא מדברת וצוחקת עם הקהל, ובעדינות רבה גם עליו. מעניין שדווקא הקהל הישראלי בארה"ב מכיר היטב את סיגל, שהריצה בעבר מופע בידור מצליח שכתבה בשם "אסקיוזמי אתה מדבר עברית?”. אני זוכר שהתרשמתי לא רק מהכשרון הגדול אלא גם מהרוח היזמית, מיומנות שלצערי מרבית האמנים לא מבינים את חשיבותה להצלחה שלהם.

 

שאלתי את עצמי האם יש דבר כזה באמת מחשבות אסורות? האמנות על כל סוגיה היא פלטפורמה מצויינת לעמת אותנו עם אותם מחשבות, וזהו תפקידה האמיתי. גם אם זה לא מוצא חן בעיני שרת התרבות מירי רגב, שבעצמה לא חוסכת את המחשבות האסורות שלה. נסו גם אתם לבטא החוצה את המחשבות האסורות שלכם, כמובן תוך כדי שאתם בוחרים בקפידה את מי לשתף בהם. ככל הנראה תגלו כמו במופע של סיגל שאחרים יזדהו איתכם. אולי אפילו תקבלו פרספקטיבה ותצליחו ולו לרגע לצחוק מזה 😉

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט