קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

לא, לא, לא, לא, לא, כן.

הפוסט נכתב בתאריך 24 ביוני 2014, בשעה 8:38, על ידי עדי פרבר

גדעון עמיחי הוא מאנשי הפרסום הבולטים והמוערכים בישראל ובעולם, מצליחן אמיתי שנחשב לאיש ששם את ישראל על מפת הפרסום העולמית. במשך 18 שנים היה שותף ומנהל קריאייטיב ראשי של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R . ברזומה שלו תמצאו יצירה של מהלכי מיתוג, פרסום, והשקה עבור חברות מקומיות ובינלאומיות מובילות כמו Orange , שטראוס, מזדה, יונדאי, ועוד. הוא זכה בשלל פרסים בארץ ובעולם וביניהם בלא פחות מ-19 אריות בפסטיבל קאן, האוסקר של עולם הפרסום. אז איך זה יכול להיות שהוא הוציא לאור ספר שדווקא מסכם 25 שנים של "כישלונות"?

 

הגרסה האנגלית של ספרו "לא, לא, לא, לא, לא, כן.", כבר הגיעה לאחד מעשרת רבי המכר באמזון. לא פלא, מצד אחד עמיחי מזקק בה תובנה אישית מהל"לאוים" הרבים שקיבל מהלך הקריירה הארוכה. ומצד שני, הדרך בה הוא מציע להתמודד איתם עד למציאת ה"כן", אוניברסלית. "לא" זאת מילה שכל מנכ"ל, יזם, או אמן מתמודד איתה ביום יום בהיבט המקצועי. ואף אחד מאתנו לא חף מלפגוש אותה בחייו האישיים. היא לא עושה איפה ואיפה בין טירון לשועל קרבות ותיק, ולרבים מאתנו יכולה להביא בקלות את מותו של חלום. כולנו שמענו את המילה "לא" כבר מגיל מוקדם, אבל ככל שאנחנו מתבגרים היא דווקא מביאה איתה יותר חרדות ופחד. עמיחי טוען שזה קורה רק בגלל שאיננו מבינים כהלכה את המשמעות כשאומרים לנו לא.

"לא, לא, לא, לא, לא, כן" ספרו של גדעון עמיחי

סיכום של 25 שנות "כישלונות" של מצליחן – מסע יצירתי

זאת הסיבה שהביאה את עמיחי לאסוף תובנות מהמסע היצירתי שלו לעבר ההצלחה, כדי להדגים באמצעותן ש"לא" אינו היווה מכשול בדרך אליה. להיפך, הוא טוען ובצדק שזאת גם מילה שיכולה לכוון אותנו למקום הנכון, ולהעניק לנו מוטיבציה להמשיך בדרך. עמיחי רואה בו ממש כלי חיוני לשיפור והתחדשות. לכן אין סיבה שהוא יהווה את סוף הדרך עבורכם, להיפך. הוא בהחלט מצליח לשכנע שלפעמים לא הוא התשובה הטובה ביותר. אבל קחו בחשבון שמדובר באדם ששיכנע את הפרה המדברת של עלית לדבר, ואת הקפטן של קפה טורקי לקחת שקית קפה בכיס לכל העולם.

 

הספר לוקח את הקורא למסע מאוייר בחייו של עמיחי הרוויי בעימותים, משאים ומתנים, ומערכות יחסים עם "לאוים". החל מהלא הראשון שקיבל כילד שגדל בחולון כשרצה נעלי אדידס חדשות. ועד לימודיו בקולג', הגשת קרקטורה לניו יורק טיימס, ובהגשת קמפיינים עם קונספטים שהקדימו את זמנם. גם הוא שמע "אין לנו זמן", "אין לנו תקציב", "אפשר לראות רעיון אחר", "זה לא אני זה אתה". ההבדל שעמיחי מראה איך זה הוביל אותו בסופו של דבר ל"כן", בכך שאילץ אותו לבחון מחדש, לחקור, לחשוב מחדש, לשנות כיוון, להיות טוב יותר. זהו סוד ההצלחה שלו במכלול שבין עסקים לאמנות.

 
כמאמן אישי ועסקי בשיטת DIB שמושתת על האמונה ש- different is the NEW better, אין לי ספק ש"לא" הוא הזדמנות עבורנו לעשות דברים אחרת או לנסות משהו אחר. לכן הם בעלי כח רב עבורנו, ומהווים חלק בלתי נפרד מהמסלול להתפתחות וצמיחה. בתהליכי האימון שאני מעביר אנחנו מתאמנים על גישת המצויין, כלי אימוני נפלא שמאפשר לנו התמודדות מעצימה ואפקטיבית עם ה"לא" בחיינו. אני עובד עם אמנים שמתקשים שאנשים מסרבים לתת במה לאמנות שלהם, עם רווקים ורווקות שנמנעים מדייטים רק כדי לא לשמוע את ה"לא", ובעלי עסקים קטנים שלוקחים באופן אישי כשלקוח פוטנציאל מסרב לעבוד איתם. כמו בספר של עמיחי, אנחנו מתחילים להבין שהמילה "לא" מגיעה עם סימן שאלה או פסיק, ולא עם סימן קריאה.

 כל ה"לואים" שהובילו את גדעון עמיחי לבסוף ל"כן"

גדעון עמיחי הוא מאנשי הפרסום הבולטים והמוערכים בישראל ובעולם

 

אגב, חשבתם כמה פעמים בחיים דווקא אתם הם אלה שאמרתם את הלא לעצמכם? "אני לא מספיק טוב", "אני לא מספיק מוכן", "זה לא בשבילי", ועוד שלל "לאוים" שמתחבאים בתירוצים שאנחנו מספרים לעצמנו. כדאי להיות עירניים אליהם ולדעת לאתר את המקור שלהם. לרב מה שיעצור אותנו הם פחדים ותו לו. אם עמיחי היה מקשיב לאותם "לאוים" הוא לא היה מחלק היום את זמנו בין ניו-יורק לתל אביב, לאחר שהקים בניו יורק חברה לחדשנות בפרסום. נחשו תחת איזה שם? נכון – "NO, NO, NO, NO, NO, YES".

 
   לרכישת הספר באמזון, לחצו כאן

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “לא, לא, לא, לא, לא, כן.

  1. Pingback: אימון וליווי | עדי פרבר DIB

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט