קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הישרדות זה לחיות או למות? דעה של קואצ'ר

הפוסט נכתב בתאריך 29 בפברואר 2016, בשעה 12:27, על ידי עדי פרבר

בפוסט היום חברים…הישרדות על הפרק ! יש אנשים שאומרים שהם שורדים את החיים, ויש עסקים קטנים שמגדירים את עצמם כשורדים. אבל אני לא אוהב את המינוח הזה…כי ההגדרה הזאת (כמו כל הגדרה) מקטינה אותנו. אם באמת נאמין לזה לאורך זמן אז היא גם תשתרש בחיינו ותהפוך לאמונה מגבילה. אז באמת נאמין שאנחנו שורדים וכך גם תראה המציאות שלנו. אבל אנחנו לא צריכים לשרוד – אנחנו צריכים להתפתח, לגדול, ליהנות, ולצמוח!

 

עם זאת אני חושב שיש הרבה קווי דמיון בין הריאליטי "הישרדות" לחיים האישיים ו/או העסקיים שלנו. גם בחיים שלנו יש משימות, ויש הרבה מהם! וגם במשימות היומיומיות נדרש מאתנו ריכוז גבוה, אמונה עצמית, וכח רצון בלתי מתפשר. כמו בתכנית, כשאנחו מצליחים במשימה אז אנחנו מקבלים אחלה פרס ויודעים שהכל היה שווה. לפעמים זה ממש מרגיש כמו פסל החסינות האישי שלנו! אבל כשאנחנו לא מצליחים לזכות במשימה אז אנחנו נוטים לחוות אי ודאות לגבי העתיד שלנו. אגב, תהליך אימון משנה את התפיסה המכשילה הזאת בה התוצאה היא הפקטור דרכו אנחנו מודדים את עצמנו.
 

לחיים שלנו, כמו בהישרדות, צריכה להיות אסטרטגיה – כלומר תכנית פעולה מפורטת קדימה שתאפשר לי להתקדם למקום שאליו אני רוצה להגיע. תכנית עבודה כזאת אנחנו בונים בתהליך הליווי ואימון שאני מעביר מול המטרות של המתאמן. בלי התכנון המקדים הזה יהיה הרבה יותר קשה (אם בכלל) להגשים את עצמנו ולהגיע לגמר = הצלחה בתחומי החיים שלנו. במקביל אנחנו חייבים גם לפעול בטקטיקות, כלומר לעשות את הפעולות שישיגו תוצאות בטווח הקצר. לרב אנשים שמגיעים לתהליך אימון נמנעים מהפעולות האלו בעקבות פחדים, חוסר אמונה, ואכזבות עבר. במקום הם "עסוקים" בלתכנן, לארגן, ו/או להימנע, ולא פלא שהם מרגישים זומביים…

 

הישרדות-זה-לחיות-או-למות_אימון-אישי-ועסקי-מומלץ

מתוך מפגש לבעלי עסקים בליווי והנחייה שלי בהשראת הישרדות

גם בריאלטי של החיים כדאי מאוד שנהיה חדורי מוטיבציה, שנהיה מוכנים להילחם על הדברים שחשובים לנו, ושנעשה את כל מה שצריך כדי להתקדם רחוק ככל האפשר. שלא תטעו, גם המשחק שלנו הוא בראש ובראשונה משחק חברתי. אנשים הם המשאבים הכי גדולים שנמצאים לרשותנו והחיים בנויים למעשה מדינמיקה בין אנשים. לא משנה כמה אנחנו מוכשרים, חכמים, או טובים במה שאנחנו עושים. אם לא נדע להביא לידי ביטוי את הערך שלנו החוצה לאנשים אז יהיה לנו הרבה יותר קשה להצליח. כך שמי שרוצה להתקדם במשחק צריך ללמוד לכרות בריתות שישמרו עליו, לשתף פעולה, חברים לדרך.

 

תזכרו שהחיים הם הריאליטי האמיתי, וגם אתם כל הזמן מצולמים – אז תהיו במיטבכם וגם ותטיבו עם עצמכם. תעשו הכל כדי לזכות בפרסים ולעמוד במשימות. תהיו חכמים לדעת עם מי לכרות ברית וללכת עד הסוף. וגם תדעו גם ממי להיזהר ועל מי אולי לא כדאי לסמוך. תלמדו להתמודד גם כשהתנאים קשים – כי הכל תמיד הפיך, דינמי ומשתנה. מה שבאמת חשוב זה אף פעם אבל אף פעם – לא לוותר! אני רוצה שמהיום והלאה תקבלו החלטה – יותר אל 'תשרדו' אלא 'תשדרו'. תשדרו את מי שאתם כמו שאתם או איך שאני אוהב לקרוא לזה "הדיפרנט' שלכם. ככל שתהיו יותר אותנטים ותסירו מגננות כך יעלה הסיכוי שתחוו הצלחה בכל תחומי החיים. כתשדרו את זה החוצה ותהיו הבן אדם הזה שבאמת ראוי למיליון, אז גם יש סיכוי שהמיליון יגיע!

 
אז מי מכם יעמוד בתנאים הקשים? בקשיים הפיזיים והנפשיים?

מי יהיה מוכן לעשות הכל ושאני אומר הכל, אני מתכוון להכל…כל מה שצריך כדי להיות השורד האחרון? 

חברים, הישרדות על הפרק !
 
נ.ב: הכותב הוא מאמן אישי ועסקי היחיד בארץ שצופה בריאלטי ומודה בכך. כמו כן הוא מאמן אמנים וסלבס וביניהם יוצאי תוכניות ריאליטי למיניהם.

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט