קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

איך ליצור יכולת התמדה להצלחה ובאמצעותה…לעשות את ה'דיפרנט'!

הפוסט נכתב בתאריך 14 ביולי 2016, בשעה 17:23, על ידי עדי פרבר

השבוע העברתי סדנת קואצ'ינג לבעלי עסקים בתל אביב בנושא התמדה. כבר תוך כדי הכנת המפגש נפל לי האסימון על החשיבות של יכולת התמדה להצלחה בכל התחומים ללא יוצא מן הכלל. מצאתי שזה אולי מכנה משותף הרחב בין כל המתאמנים שלי שסיימו בהצלחה תהליך אימון. נכון שנחישות, דבקות במטרה, וכוח רצון הם גם אלמנטים חשובים. עם זאת דווקא התמדה היא הגורם שיעשה את ה'דיפרנט' מול כל תוצאה שנרצה להשיג בחיים, והיא זאת שמבדילה לרוב בין בן אדם שהגשים את החלומות שלו לבין זה שנכשל.

אנשים מגיעים אליי לאימון אישי כי הם רוצים להיראות ולהרגיש טוב אבל לא מגלים התמדה בחדר כושר ומבקרים בו פעם בשבועיים במקרה הטוב. הם רוצים אהבה אבל הפסיקו לצאת לדייטים. אנשים שמבקשים קריירה מתגמלת אבל מגלים חוסר התמדה בעבודהבעלי עסקים חולמים על הצלחה עסקית אבל לא עושים את הפעולות שיביאו להם לקוחות. אמנים שרוצים להצליח אבל לא מחוייבים ליצירה או לשיווק האמנות שלהם.  

מה זו התמדה ולמה היא חשובה?

התמדה היא היכולת לעשות דבר מה שוב ושוב לאורך זמן. בדיוק ההיפך מלוותר ולהרים ידיים. היכולת ללכת קדימה לעבר המטרה בלי לתת להסחות דעת או תוצאות לא רצויות להזיז אותי מללכת קדימה בדרך שלי. להמשיך במה שאני עושה גם אם יש מכשולים בדרך להגשמה. תמיד יהיו תקופות פחות טובות ותקופות יותר טובות. קשיים, דאגות, כשלונות, הפסדים, משברים, אכזבות, עייפות, או שיעמום הם בלתי נמנעים ותמיד יהיו חלק טבעי ובלתי נפרד מהחיים. אם קואצ'ר או מנטור אומר לכם אחרת אז זה בולשיט! תהליך אימון יעזור לכם לרכוש את הכלים שיעזרו לכם להתמודד איתם באפקטיביות, ובאמצעותם בין היתר תפתחו את משאב ההתמדה.

איך-יוצרים-התמדה-ונחישות-באמצעות-אימון-אישי-ועסקי-מומלץ
איך ליצור יכולת התמדה ולעשות את הדיפרנט בחיים

רב האנשים מנסים משהו פעם אחת או פעמיים במקרה הטוב ושזה לא עובד אז הם מוותרים. אחרים מנסים בכל הכח לתקופה קצרה וכשטרם רואים תוצאות אז הם מרפים. הכח האמיתי הוא אצל זה שמשכיל להתמיד – כי הוא זה שיהיה שם בסוף כדי לקטוף את פירות המאמץ וליהנות מהתוצאות. זאת הסיבה שהתמדה היא משאב אפילו יותר חשוב מכישרון או מקצועיות. כשדברים לא מתרחשים כמו שקיווינו יש לנו את האפשרות לבחור לוותר. ועם זאת תמיד יש גם אופציה נוספת והיא להמשיך במה שאנחנו עושים למרות ועל אף הכל.

אימון על יכולת התמדה גורם לנו להסתכל על הקשיים כהזדמנויות. התנהלות מתוך התמדה הופכת אותנו לחזקים וטובים יותר במה שאנחנו עושים. בעזרת התמדה סביר להניח שנגיע ליעדים שאנחנו מציבים לעצמנו, או לפחות נעשה כברת דרך ונתקדם אליהם. בעזרתה נוכל לייצר שינוי בכל תחום בחיים שלנו. נוכל ללמוד או לרכוש ידע או מיומנויות חדשות. להעביר מסרים בצורה ממוקדת וברורה. לשפר מערכות יחסים קיימות. ולייצר חיים מיטיביים של הגשמה אמיתית.

איך מתחברים ליכולת ההתמדה?

כשאנחנו רוצים לעודד את יכולת ההתמדה שהיא משאב שקיים בתוכנו, זה לא מספיק להגיד "אני אנסה שוב!". צריך ללכת עמוק יותר ולהתחבר לכשרונות הפנימיים שלנו, לחזון האישי או העסקי שלנו, סט הערכים והאמונות שלנו, ולחלומות שאנחנו רוצים להגשים בחיינו האישיים והמקצועיים. שנעלה למודע את המניעים והמוטיבטורים של 'למה' אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים או בשביל מי, אז נמצא את המוטיבציה שתסייע לנו להתמיד ביום יום. כמובן שבן אדם שמאמין בעצמו וביכולת שלו להצליח הוא זה שבסופו של דבר יתמיד, ולכן גם ביטחון עצמי והערכה עצמית הם חלק בלתי נפרד מזה.

אני אגלה לכם סוד. רב חיי חייתי בידיעה שאני לא בן אדם מתמיד!! למה? בעיקר כי כך אמרו עלי ההורים והסביבה הקרובה בעקבות החלטות שעשיתי. בחרתי לעזוב את לימודי משחק בבית צבי ולעבור לניו-יורק. חשבתי שזה יהיה לכל החיים ומצאתי את עצמי אחרי שנה וחצי שוב בישראל. בהמשך עשיתי הסבה לעולם ההייטק ועסקתי 7 שנים בניהול פיתוח עסקי. וכמו שאתם יודעים…ב-4 שנים האחרונות אני עוסק באימון אישי ואימון עסקיאז אני בן אדם מתמיד או לא?

זה נכון שאני בן אדם דינמי, מתפתח, סקרן, וקופץ למים. עם זאת למדתי על עצמי שאם תחפשו בויקיפדיה את הפרשנות להתמדה, ככל הנראה תמצאו 'עדי פרבר קואצ'ר🙂 גיליתי שיש בי את המיומנות הזאת ושהיא אפילו בין החוזקות הגדולות שלי. למדתי לעשות בה שימוש ומצאתי בה את אחד הסודות הגדולים בחיי שהביאו אותי להצלחה! אחרי הכל אני כבר 12 שנים בזוגיות ורק בשבוע שעבר חגגתי 3 שנים מאז פיתחתי את שיטת אימון DIB.
 

סדנת קואצ'ינג מומלצת איך ליצור כושר התמדה
עדי פרבר – סדנא לפיתוח כושר התמדה והצלחה בעסקים ובחיים האישיים

תרגיל קואצ'ינג – איך ליצור ולפתח כושר התמדה?

חלק א. תשאלו את עצמכם:
 

  1. במה אני כן מתמיד?
  2. נסו לשים אצבע על אותם דברים (חיצוניים או פנימיים ) שעוזרים לכם להתמיד?
  3. עשו רשימה של כל אותם דברים בהם התמדתם ובסופו של דבר זה השתלם וראיתם תוצאות?
  4. עשו רשימה של אותם דברים בהם אתם מעוניינים להתמיד אך עדיין לא עושים זאת?
  5. בחרו פעולה אחת ספציפית שתעשו בכל תחום כדי להתחיל להתאמן על ההתמדה.

חלק ב'. כעת שאתם כבר בעשיה אז הקפידו לשאול את עצמכם תמיד:

  1. האם אני אעשה את זה שוב?
  2. האם אעשה את זה הפעם אחרת?
  3. איך אני אעשה את זה טוב יותר?

אני כל כך נלהב ומאמין בחשיבות של התמדה בדרך להצלחה. כמפתח שיטת ה'דיפרנט' אני גם יודע תמיד אפשר לבצע את אותו הדבר ועם זאת, קצת אחרת 🙂 כל אדם ללא יוצא מן הכלל יכול לעבור טיפול בחוסר התמדה בחיים באמצעות אימון אישי או אימון עסקי מומלץ. גם אתם יכולים באמצעות התמדה לעשות את ה'דיפרנט'. תזכרו כל מה שחשוב לכם להשיג בחיים, הוא חשוב מספיק שגם תעבדו בשבילו! אז אם אתם שואלים אותי מה משותף בין שיווק ברשתות החברתיות, מציאת אהבה, חיפוש עבודה, נטוורקינג, יצירה, ספורט, ומערכות יחסים  – זה יהיה ללא ספק התמדה.

להזמנת סדנא חדשנית או הרצאה בנושא התמדה, הצלחה ושינוי עם עדי, צרו קשר

רוצה לעבור אבחון אישי מדויק של יכולת התמדה, שינוי והצלחה שלך?

לזהות את כל הגורמים הפנימיים שמניעים ומעכבים אותך?

לקבל מידע התנהגותי לא מודע שיעזור לייצר שינוי ופריצת דרך?

הירשמו לתהליך אימון אישי ו/או עסקי (קואצ'ינג) להצלחה בתחומי החיים השונים

 

 

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט