קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , , , , , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המלצה לאימון אישי ועסקי תל אביב דוגמה

הפוסט נכתב בתאריך 22 בפברואר 2016, בשעה 11:11, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה לאימון אישי ועסקי ב-DIB Coaching, על תרומת התהליך שעברה ליצירת בהירות ומיקוד בחייה ומתוך המקום הזה לצאת לעשיה אמיתית. המתאמנת העידה שהצליחה להתמודד עם דפוסי התנהגות מחבלים ומנגנוני הגנה שהשאירו אותה במשך שנים ארוכות באזור הנוחות. אחד מפרצות הדרך בתהליך התרחשה כשהמתאמנת מצאה כפי שהיא מגדירה זאת "סבלנות לעצמי – לקבל ולהוקיר את עצמה על עצם העשיה ללא קשר לתוצאה שלי".

 

מדובר בתהליך לא פשוט של בחורה בת 40 שעברה אכזבות בחייה שעצרו אותה מלהאמין בעצמה ותקעו את חייה בכל תחומי החיים. היא היתה כל כך מוטרדת מהשנים הארוכות שהיא "ביזבזה" שלא שמה לב שזה גורם לה לבזבז את ההוה!! המתאמנת הגיעה אלי ממקום של חוסר מימוש מקצועי ואישי ופער גדול בין הרצון שלה לממש את כישוריה הרבים לבין החוסר עשיה בפועל. השיפוט העצמי, הביקורת, ושלל אמונות מגבילות הם אלו שלא איפשרו לה לעשות צעדים ראשונים לעבר ההצלחה. 

 

במהלך שלושה חודשים בהם עשינו עבודה של פיזור העירפול המחשבתי ושינוי תפיסתי של קבלה עצמית והגברת המוטיבציה. הכשרנו את הקרקע להוריד את החזון והרצונות של המתאמנת לפרקטיקה. בעזרת כלים כמו עבודה נכונה עם יומן לניהול זמן ומשימות, הגדרת מטרות מדוייקות, ובניית תכנית עבודה קדימה. המתאמנת כבר התחילה לחוות הצלחות משמעותיות וביניהם: הוציאה כרטיסי ביקור, יזמה פגישות משמעותיות, פתחה לעצמה דלתות, התראיינה ברדיו, גייסה לקוחות והזדמנויות שונות.

 

חשוב להדגיש שהיה זה תהליך קואצ'ינג מעצים שבמהלכו המתאמנת עברה שינוי תפיסתי ולמדה לקבל את עצמה כמו שהיא (כולל סך החוויות שעברה בחייה). הקבלה העצמית הביאה בין היתר לשיפור משמעותי במערכות היחסים שלה וביניהם עם ההורים. הגבירה את הערכה העצמית שלה ואיפשרה לה להגשים את עצמה לדוגמה היא חזרה לרקוד באופן מסודר. גם הביטחון העצמי שלה עלה ובפעם הראשונה בחייה היא דחפה קדימה את הקריירה המקצועית שלה, והפעם השלווה והשקט נפשי שהשיגה עזרו לה ליהנות מהעשיה ולהמשיך להתקדם.

 
ציטוט של המתאמנת:

 

"עדי מאמן אישי מצוין וזאת פעם ראשונה שאני רוצה לדעת לאן זה מוביל בלי להרים ידיים. אני מתחילה להתאהב בעצמי, להאמין, ולסמוך על עצמי.

אני כמו עומדת בפתח של מנהרה ולא מוכנה יותר לוותר על החיים ולהיות קורבן".

 

לחצו על התמונות כדי להגדיל את מכתב ההמלצה.

המלצה-לאימון-אישי-ועסקי-תל-אביב-דוגמא

להמלצות נוספות:

> המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן

> המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות