ליווי ואימון לעולם דיגיטלי ושיווק אונליין

פייסבוק? טוויטר? יוטיוב? גוגל+? מה זה השטויות האלה ולמה אני בכלל צריך אותם? זה מה שאומרים אנשים שמפחדים מהאינטרנט ואוחזים בדעות קדומות לגביו או לגבי היכולת שלהם לעשות בו שימוש. אבל האמת היא שבימינו האינטרנט הוא כר דשא רחב להשגת מטרות, חשיפה לידע, כלי שיווקי מדרגה ראשונה והוא מציע לנו כלים חינמיים לשיפור החיים האישיים והעסקיים.

 

תכנית ליווי ואימון בעולם דיגיטלי עושה שימוש בכלים של אימון אישי כדי להתגבר על אותם פחדים וחסמים שעוצרים אותך. במקביל, ניחשף לצד הטכנולוגי והשיווקי של האינטרנט ונלמד לעשות שימוש בפלטפורמות המתאימות עבורנו. לאחר הנגשה חלקה ועמוקה לכל אותם אפשרויות דיגיטליות, יפתח עבורך עולם חדש שמה שהפריד ביניך לבינו זה פחד. בתום התהליך יוכלו המתאמנים לעשות בהם שימוש באופן עצמאי, בביטחון ובהנאה.

 

האימון והליווי מותאם לצרכי המתאמן ובמהלכו נלמד כיצד לעשות שימוש נכון באינטרנט על מנת למנף את העסק שלנו או כל צורך פרטי. כל תהליך אימון מותאם באופן אישי לצרכי המתאמן וכולל בניית תכנית אימון אישית ותרגול משבוע לשבוע. בין הנושאים שניתן לרכוש: רשתות חברתיות, שיפור אופטימלי של תהליכי שיווק ומכירה אונליין, שיפור יכולות טכניות, כתיבה שיווקית ומציאת הקול הייחודי שלך ברשת, מציאת מגוון רחב של אפיקי פרסום, הגדלת הנראות באינטרנט, מיתוג ותכנון עסקי אונליין, כיצד לעבוד ביעילות באינטרנט ועוד.

 

רוצה לעשות את הדיפרנט? השאר עכשיו פרטים בטופס ואצור איתך קשר

 

 
אימון-עסקי-לשיווק-העסק-באינטרנט-וברשתות-החברתיות

למי זה מתאים?

  • בעלי עסקים קטנים/מנהלים שרוצים לקדם את העסק בעזרת הפלטפורמות החינמיות ברשת.

  • אנשים פרטיים שרוצים לגשר על הפער עם הטכנולוגיה להדביק אותו לצרכים אישיים וחברתיים.

  • אנשים מבוגרים שרוצים להיחשף לכלים חינמיים באינטרנט למטרותיהם האישיות או המקצועיות.

  • טכנופוביים.

 

 גם אתם רוצים לייצר תוצאות אחרות בחיים שלכם בזמן קצר?

השאירו עכשיו פרטים ואני מתחייב לחזור אליכם טלפונית 

arrow

 

  

חושבים שעמוד זה יכול לעניין או לעזור למישהו? לחצו על "like" ושתפו אותו ברשתות החברתיות