קטגוריות
מאמרים
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הקואצ'ר עדי פרבר בהכשרה לעבודה עם קלפים אימוניים בתהליך אימון האישי

הפוסט נכתב בתאריך 20 במאי 2013, בשעה 16:17, על ידי עדי פרבר

"טור אישי של מאמן אישי" בפורטל תל אביב שהתפרסם ב- 2 במאי, 2013

 

הפעם על עבודה עם קלפים אימוניים כחלק ממפגשי הקואצ'ינג. בטור זה אני מסקר את השתתפותי בהכשרה בנושא עבודה עם קלפים אימוניים, שעברתי במשך שמונה שבועות ב"אקדמיה לקלפים" של פרח מסרי.

 

עדי פרבר, המאמן אישי של פורטל תל אביב, החליט לשים את הקלפים על השולחן והשתתף בהכשרה לעבודה עם קלפים אימוניים ב"אקדמיה לקלפים" של פרח מסרי. על הדרך גילה את סיפור חייה המרתק של פרח וגילה את החיבור בין משברים, צמיחה, קולנוע וחפיסת קלפים.

טור אישי של מאמן אישי כפי שפורסם בפורטל תל אביב בתאריך 2 במאי, 2013

חנוכה הוא חג יהודי של שמונה ימי הודאה שנקבעו כדי להודות לאלוהים על הנסים שעשה, מי אמר אמריקה?

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.
הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

> לחץ לקריאת הטור הקודם בנושא חפיסת הקלפים "פרקטיקארדס" והיוצרת רוחלה המאירי
> לאינדקס המלא של "טור אישי של מאמן אישי" כפי שפורסם בפורטל תל אביב
 

 אהבת את המאמר? לחצו על "like" ושתפו אותו גם ברשתות החברתיות