קטגוריות
מאמרים
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הקואצ'ר עדי פרבר על העשרה ס"מ שנקראים במה בסדנת אמנות השכנוע

הפוסט נכתב בתאריך 7 ביוני 2013, בשעה 9:00, על ידי עדי פרבר

"טור אישי של מאמן אישי" בפורטל תל אביב שהתפרסם ב-26 ביולי, 2012

 

עדי פרבר, המאמן אישי של פורטל תל אביב, בסדרת טורים חדשה שמסקרת את סדנת "אמנות השכנוע" של יניב זייד. סדנה בנושא עמידה מול קהל ושכנוע המתאימה לאנשים פרטיים, בעלי עסקים קטנים ולשכירים כאחד. 

 

מה משותף למאמן אישי, מדען פיזיקה, מורה ללשון ומנהלת חנות בגדים לנשים עם חזה גדול? את כולנו יניב זייד הצליח לשכנע, עוד בתחילת המפגש הראשון של סדנת "אמנות השכנוע", שכדי להצליח עלינו לשים את עצמנו בפרונט ולהיות אוטוריטה בתחומנו. הטור הראשון בסדרה על העשרה ס"מ שנקראים במה.

הטור השבועי שלי בפורטל תל אביב והפעם על המפגש הראשון בסדנת אמנות השכנוע של יניב זייד על עמידה מול קהל

מה משותף למאמן אישי, מדען פיזיקה, ומנהלת חנות בגדים לנשים עם חזה גדול? את כולנו יניב זייד שיכנע בתחילת המפגש של סדנת "אמנות השכנוע"

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

> לחץ לקריאת הטור השני בסדרת "אמנות השכנוע" עם יניב זייד

> לחץ לקריאת הטור השלישי בסדרת סדנת "אמנות השכנוע" עם יניב זייד

> לחץ לקריאת הטור הרביעי בסדרת סדנת "אמנות השכנוע" עם יניב זייד

> לאינדקס המלא של "טור אישי של מאמן אישי" כפי שפורסם בפורטל תל אביב

 אהבת את המאמר? לחצו על "like" ושתפו אותו גם ברשתות החברתיות